1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is your grandmother a religi…

"Is your grandmother a religious woman?"

Fordítás:A nagymamád vallásos nő?

April 15, 2014

7 hozzászólás


Vitzilopochtli

"A nagymamád hívő nő?" miért nem lehet jó?


fectroll

Mert a "religious" nem azt jelenti, hogy hívő, mint ahogy a "believer" sem jelenti azt (is), hogy vallásos. Ez lehet a problémád megoldásának a kulcsa. :)


Vitzilopochtli

Köszönöm a válaszod!


Leucistristia

"A nagymamád vallásos" miért nem elég? Érdekes lenne, ha férfi lenne..


LszlSzraz1

Yes, she and I am religious

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.