"Is your grandmother a religious woman?"

Fordítás:A nagymamád vallásos nő?

4 éve

4 hozzászólás


Vitzilopochtli

"A nagymamád hívő nő?" miért nem lehet jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert a "religious" nem azt jelenti, hogy hívő, mint ahogy a "believer" sem jelenti azt (is), hogy vallásos. Ez lehet a problémád megoldásának a kulcsa. :)

4 éve

Vitzilopochtli

Köszönöm a válaszod!

4 éve

fectroll
fectroll

Szívesen...

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.