"The seasons change."

Fordítás:Az évszakok változnak.

4 éve

15 hozzászólás


Bazsesz3

Valtozbak az évszakok, rossz idok szepnapok. buj hozzam ne hagy el, ha en mennek ne engedj el! :))

3 éve

SchlachterZoltan

Változnak az évszakok, rossz idők, szép napok. Búj hozzám, ne hagyj el, ha én mennék, ne engedj el!

1 hónapja

buszgabi

Az is jó, hogy váltakoznak?

3 éve

MartonGeza

Csak az a jó! Az évszakok váltakoznak és nem változnak. A tavasz tavasz marad, stb. Legalábbis egyelőre...

1 hete

AdrimacsMa

Miért nem jó az évszakok változása?

4 éve

River70

A change itt igei helyzetben áll (alany után következik). Amit Te írsz, az két főnév közti birtokviszonyt jelent, ebben az esetben a change szó meg kellene, hogy előzze az igét, és más szerkezettel fejezik ki: The change of seasons.

4 éve

AdrimacsMa

Értem, köszönöm a segítséget!

4 éve

verocchio

Hát én ezeket magyarul sem tudom végiggondolni :D magamtól végképp nem az tuti :D hogy lesz nekem nyelvvizsgám? nyaff

3 éve

dedylevii

Mert az ugy hangozna hogy "the change of season"

3 éve

BarnabasFa

Miért nem jó az időszakok?

3 éve

deninho777
deninho777

Heló Barnabás, hát azért nem, mert az időszakok "the periods"-ot jelent. Szép napot és jó tanulást. Tartsd meg a "streak"-edet! Minden nap egy pár perc elég az idegen nyelv felfrissítéséhez. Never give up! :)

1 éve

Magortaltos

Az Angol nyel olyan primitív, hogy egy egyszerű mondatukból is öt Magyar mondat alkotható. Mondj ami eszedbe jut és érts alatta amit akarsz. Ez az Angol nyelv...

1 éve

Harga
Harga

Olvastál már angol szépirodalmat? Lehet, hogy csak te vagy olyan "nyel"?

5 hónapja

Svalbard99

mvmvm

2 éve

SZCSDVIDJN

mi a szar ??????????????????????????

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.