"He himself goes to the station to meet his father."

Fordítás:Ő maga megy el az állomásra találkozni az édesapjával.

4 éve

14 hozzászólás


TthKlmn
TthKlmn

Egymaga és az egyedül között milyen eget verő különbség van? Egymaga megy vagy egyedül megy, az itt a kérdés hogy hol vannak többségben?

2 hónapja

istvanhorv15

Egyedul megy az miert nem jo ?

1 éve

Edit09.16
Edit09.16

Egyedül megy az .....

3 hónapja

peter.birk

Ő maga meg?

4 éve

BernadettH1

Szerintem az allomashoz is jo,nem?

4 éve

P.Gabor

egymaga -- miért nem jó?

4 éve

dagizoli

Egymaga?!?! :-s

3 éve

johalasz46

Bizony, nem megy más helyette !

5 hónapja

DavidBlmel
DavidBlmel

"hogy találkozzon az apjával" helyett miért nem jó, hogy "találkozni az apjával"? A jelentés ugyanaz, nyelvtanilag mindkettő helyes.

4 hónapja

Dani66214

egyszer akarok szépen fogalmazni, erre nem fogadja el a "találkozzék"-ot a "találkozzon" helyett... :)

3 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Itt már a bosszú jelei is fellelhetők talán ha dicsérem őket akkor el is fogadják a válaszomat!!! Ő maga megy az állomásra itt nem jó csak a megy el verzió. Why?

2 hónapja

MartonGeza

Fordításom: "Saját maga megy az állomásra, hogy találkozzék az apjával". Szerinte ez rossz, mert a "Saját maga megy az állomásra, hogy találkozzon az apjával." fordítást véli kizárólag helyesnek. Az, hogy valaki nem használja a "találkozik" ikes ige helyes ragozását, az nem főbenjáró bűn. Az azonban hogy ez azzal a gőggel párosul, amellyel el is utasítja a helyes ragozással megoldott fordítást, egyenesen bunkóság! Sokadszor javaslom a magyar nyelvet is ismerő szerkesztő alkalmazását!

3 hete

ron405010

Önmagával megy az állomásra találkozni az apjával

2 hete

ron405010

Ez miett nem jó?

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.