Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Evet, üzgünüm!"

Çeviri:Yes, I am sorry!

4 yıl önce

9 Yorum


necdetvata

Bende Üzgünüm kelimesini daha görmedik buraya gelene kadar bu soru nerden çıktı diyorum. Üzgünüm kelimesini daha önce başka bir programda görmüştüm ama unutmuşum neydi, neydi? Diye düşünürken aklıma gelmedi açtım programı nedir diye sorunca yazdı "sad" dedi hah dedim "sad" yazacaz (yes, i'm sad) yazdım yolladım başka bi cevap yazdınız dedi ama yinede onayladı. Yani sorry olarak cevap vermemizi istiyor ya program ben sorry olacağını hiç düşünmedim çünkü onun bir nevi pardon demek gibi yani sıradan bir anlamı olduğunu biliyordum pardon her ne kadar fransızca olsa da dedim orada sorry kullanılmaz doğru cevap "sad" olacaktır felan ama değilmiş. İlginç geldi bu şimdi bana.

4 yıl önce

zeynepyilmazx

Necdet bey kullanım şekliniz çok doğru ama ingilizce günlük dilinde sorry özür dilerim demek özür dilerkende üzgün oldugumuz için duyguyu belirtir . Bir örnekde mutluluk sorma şeklidir bize okullarda öğretilen şekli ; you happines? Şeklindedir ama ingilizle you are okay der bilxiğiniz gibi okay tamam olur anlamındadır ama ingilizler tamam mısın iyi misin anlamında kullanırlar umarım yardımcı olmuşumdur ! :-)

3 yıl önce

Twoozes

Yeah sorry - Yes sorry ?

1 yıl önce

saniye544083

Bende konuşurken zorlanıyorum mikrofonda tekrar yaparken gülerken konuşamıyorum genede güzel bana bir seyler katıyor ogrenmeye ugrasıyorum ,52 yasındayım ustelik yani ogrenmenin yaşı yok beyler

11 ay önce

cengis

teknik olarak değil de günlük kullanım bakımından aynı anlamda kullanılıyor. yine de aynı değil

4 yıl önce

munamuna-

yeah ı sokak dili diye kabul edilmedi .. vay be ..

2 yıl önce

gamzeayar2

Ama sad zaten Üzgünüm demek ben yorumlara rağmen anlamadim ama bunun dışında herseyim doğru

6 ay önce

adaletkral

ennn kolayı

5 ay önce

SevimDemir380455

Yeah sorry'nin nesini kabul etmediniz anlamış değilim. Başka bi soruda da I'm sorry cevabını vermiştim o zaman da sorry olacak diye kabul etmediniz. Bi tutarlı olun!!

2 ay önce