1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evet, üzgünüm!"

"Evet, üzgünüm!"

Çeviri:Yes, I am sorry!

April 15, 2014

21 Yorum


saniye544083

Bende konuşurken zorlanıyorum mikrofonda tekrar yaparken gülerken konuşamıyorum genede güzel bana bir seyler katıyor ogrenmeye ugrasıyorum ,52 yasındayım ustelik yani ogrenmenin yaşı yok beyler


Tuanna704389

Evet , ben üzgünüm ! Yes, l am sorry ! Doğru cevabı yazdığım hade yanlış deniyor . Üstelik yanlış belirtirken, doğru diye yazdığım cevap veriliyor .


Erol251861

Aynısı bende de oldu sabahtan beri o soruyu geçemedim ağlıyacam


necdetvata

Bende Üzgünüm kelimesini daha görmedik buraya gelene kadar bu soru nerden çıktı diyorum. Üzgünüm kelimesini daha önce başka bir programda görmüştüm ama unutmuşum neydi, neydi? Diye düşünürken aklıma gelmedi açtım programı nedir diye sorunca yazdı "sad" dedi hah dedim "sad" yazacaz (yes, i'm sad) yazdım yolladım başka bi cevap yazdınız dedi ama yinede onayladı. Yani sorry olarak cevap vermemizi istiyor ya program ben sorry olacağını hiç düşünmedim çünkü onun bir nevi pardon demek gibi yani sıradan bir anlamı olduğunu biliyordum pardon her ne kadar fransızca olsa da dedim orada sorry kullanılmaz doğru cevap "sad" olacaktır felan ama değilmiş. İlginç geldi bu şimdi bana.


zeynepyilmazx

Necdet bey kullanım şekliniz çok doğru ama ingilizce günlük dilinde sorry özür dilerim demek özür dilerkende üzgün oldugumuz için duyguyu belirtir . Bir örnekde mutluluk sorma şeklidir bize okullarda öğretilen şekli ; you happines? Şeklindedir ama ingilizle you are okay der bilxiğiniz gibi okay tamam olur anlamındadır ama ingilizler tamam mısın iyi misin anlamında kullanırlar umarım yardımcı olmuşumdur ! :-)


Aliye749578

Sona işaret koyulacağını biliyorum ama telefonum onu yapamıyorum bilginize


Elif826420

Evet, ben üzgünüm ≈ Yes, I am sorry


munamuna-

yeah ı sokak dili diye kabul edilmedi .. vay be ..


Twoozes

Yeah sorry - Yes sorry ?


Aliye749578

İşaretleri koyamıyorum lütfen dikkate alın yanlış demeyin


Zhra345434

Nidaya gore sehv cixdi ye offf


SunaBerk

Bence iyi bir uygulama


Muhammet580451

BEN APK DAYI DAN BEDAVA PLUS İNDİRDİM SİZDE DENEYİN


Muhammet580451

HESABINIZA GİRİŞ YAPİNCA HALA DURUYOR


Fhmll

Mükkemmellllll


QQardashova

Bu programı çok beyendim


KamilymenA1

Yes kelimesi biraz garip


UygarAteDO

Abi iki doğru cevap var.


Dilberzko

Ben konuşurken zorlanmıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.