1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Dinner is on me tonight."

"Dinner is on me tonight."

Traducere:Cina o plătesc eu deseară.

April 15, 2014

13 comentarii


Adriana1957

De ce nu este corect si "eu platesc cina diseara"?


fantomitzah

Adăugat, mersi!


fata.albastra

Unde apare verbul a plati in aceasta propozitie?


fantomitzah

Nu apare. Este o expresie (aveți la indicii).
Când cineva spune ”X is on me” înseamnă că plătește el acel obiect X dar de obiect beneficiază (și) altcineva, deci îi face cinste cuiva (dacă e vorba de mâncare).


verolga

Au fost gasite dar merita descarcata caci te invata ceva,nu?


MarianNegr10

Fac cinste cu cina diseară de ce nu este corect?


invatatorul

reanu 33 nu sunt multe greseli tu nu stii engleza


reanu33

Pina acum nu a fost explicatia asta. Foarte foarte multe greseli in aplicatie gasite pina acum


0rbital

,,Cina din seara asta o platesc eu." poate sa-mi explice cineva de ce nu e bine.


TraianAbru

Cina o dau eu diseară?


MirceaAdri7

Europa fm este pe 104,4


CorneliuBi2

Prostii , cina e la mine acasa deseară, ny am banii sa platesc la restauranr


Liliana-Bjola

Unde este cuvantul referito la plata

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.