"Benim bir hedefim var."

Çeviri:I have an objective.

4 yıl önce

13 Yorum


Umutenol

i have a purpose yada i have a goal ü kabul etmemesi saçmalık

4 yıl önce

cemalinanan

Purpose maksat , amaç anlamına gelir.Olmaz fakat goal olur

3 yıl önce

altugcyhn

"target" kullanabilir miyiz? Aynı anlama gelir mi?

4 yıl önce

emrullahgl

kullandım kabul etti

3 yıl önce

erdem.gelegen

I have a target yazdım kabul etti.

4 yıl önce

marenostrum21

Goal de kabul ediliyor artik

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Okunuşu sesli harfle isede an yazacaksın misal an hour ( our diye okunur)

3 yıl önce

ezginur597367

Aim de olabilir mi

2 yıl önce

RyuzakiHideki

An ekini kullanmasak ne olur?

2 yıl önce

kadir162319

target, objective, aim. sanırım eş anlamlı kelimeleri öğretiyor, çaktırmadan.

2 yıl önce

Gucel

Benim bir hedefim var. I have an aim. aim tam olarak nedemektir? I have a target neden yanlış olarak gösterilmiştir?

2 yıl önce

jameel568370

Neden has olmuyor

1 yıl önce

esinpein0

has üçüncü tekil şahıslarda kullanılır, I,you,we,they de have kullanılır

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.