1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bir hedefim var."

"Benim bir hedefim var."

Çeviri:I have an objective.

April 15, 2014

13 Yorum


Umutenol

i have a purpose yada i have a goal ü kabul etmemesi saçmalık


cemalinanan

Purpose maksat , amaç anlamına gelir.Olmaz fakat goal olur


altugcyhn

"target" kullanabilir miyiz? Aynı anlama gelir mi?


emrullahgl

kullandım kabul etti


erdem.gelegen

I have a target yazdım kabul etti.


marenostrum21

Goal de kabul ediliyor artik


serdarestik

Okunuşu sesli harfle isede an yazacaksın misal an hour ( our diye okunur)


ezginur597367

Aim de olabilir mi


RyuzakiHideki

An ekini kullanmasak ne olur?


kadir162319

target, objective, aim. sanırım eş anlamlı kelimeleri öğretiyor, çaktırmadan.


Gucel

Benim bir hedefim var. I have an aim. aim tam olarak nedemektir? I have a target neden yanlış olarak gösterilmiştir?


esinpein0

has üçüncü tekil şahıslarda kullanılır, I,you,we,they de have kullanılır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.