1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bir hedefim var."

"Benim bir hedefim var."

Çeviri:I have an objective.

April 15, 2014

13 Yorum


Umutenol

i have a purpose yada i have a goal ü kabul etmemesi saçmalık

November 20, 2014

cemalinanan

Purpose maksat , amaç anlamına gelir.Olmaz fakat goal olur

September 8, 2015

altugcyhn

"target" kullanabilir miyiz? Aynı anlama gelir mi?

April 15, 2014

emrullahgl

kullandım kabul etti

June 3, 2015

erdem.gelegen

I have a target yazdım kabul etti.

September 22, 2014

marenostrum21

Goal de kabul ediliyor artik

July 7, 2015

serdarestik

Okunuşu sesli harfle isede an yazacaksın misal an hour ( our diye okunur)

November 3, 2015

ezginur597367

Aim de olabilir mi

July 11, 2016

RyuzakiHideki

An ekini kullanmasak ne olur?

August 26, 2016

kadir162319

target, objective, aim. sanırım eş anlamlı kelimeleri öğretiyor, çaktırmadan.

August 30, 2016

Gucel

Benim bir hedefim var. I have an aim. aim tam olarak nedemektir? I have a target neden yanlış olarak gösterilmiştir?

October 19, 2016

jameel568370

Neden has olmuyor

January 15, 2017

esinpein0

has üçüncü tekil şahıslarda kullanılır, I,you,we,they de have kullanılır

May 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.