1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şu anda bir sekreter."

"O şu anda bir sekreter."

Çeviri:She is currently a secretary.

April 15, 2014

12 Yorum


.HalilAlni

"She is a secretary now." cümleside aynı anlama gelmez mi?


kursatkara

Ayni anlama gelir


savasxxx

Cevaplardan birisi de bu zaten.


Erturul190

Aynı anlama gelir


ElifMat

bütün doğru cevapları işaretle diyor he/she ikisi de doğru


TubiTubina

Olay cinsiyet değil, doğru cevap olarak siz bir kadını "O" yani "She" diye işaretlerken diğer kişi ama "He" de "O" zamiri değil mi deyip doğru cevap ikisi de kabul edildi sonunda. "She is currently a secretary." Cümlesi ile: "She is secretary now." cümlesi aynı anlamı taşır Türkçeye çevrildiğinde.


Aydn506630

he currently is a secretary neden olmuyor


mesut538791

İki seçenegi de isaretledim yanlis dedi he ile baslayan cumleyi kabul etti sadece kadindan sekreter olmaz diyor galiba


Hasan187031

He is a secretary at moment. Why is wrong.


VsalHsnov3

HE IS A SECRETARY AT THE MOMENT -yazdim kabul etdi


a.cskn

she is a secretary at the moment olur mu ?


BahriyeKul1

She is yazarsan he is cikar.He is yazarsan she is cikar ayni hesap degilmi.bazen kursu birakmak geliyor icimden sinir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.