1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şu anda bir sekreter."

"O şu anda bir sekreter."

Çeviri:He is currently a secretary.

April 15, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

.HalilAlni

"She is a secretary now." cümleside aynı anlama gelmez mi?

April 15, 2014

kursatkara

Ayni anlama gelir


savasxxx

Cevaplardan birisi de bu zaten.


Erturul190

Aynı anlama gelir


ElifMat

bütün doğru cevapları işaretle diyor he/she ikisi de doğru


TubiTubina

Olay cinsiyet değil, doğru cevap olarak siz bir kadını "O" yani "She" diye işaretlerken diğer kişi ama "He" de "O" zamiri değil mi deyip doğru cevap ikisi de kabul edildi sonunda. "She is currently a secretary." Cümlesi ile: "She is secretary now." cümlesi aynı anlamı taşır Türkçeye çevrildiğinde.


mesut538791

İki seçenegi de isaretledim yanlis dedi he ile baslayan cumleyi kabul etti sadece kadindan sekreter olmaz diyor galiba


mesut538791

Digerinde an varmış farketmedim pardon


Hasan187031

He is a secretary at moment. Why is wrong.


Aydn506630

he currently is a secretary neden olmuyor


SerkanPehl1

She currently is a secretary dedim kabul edilmedi.


MustafaCag4

Aynen bende de oldu. Hatta bununla 3. defa karşılaştım. She ile başlayan cümleye yanlış diyip he ile başlayana doğru diyor.


alpinisim

Right now yazdım kabul edilmedi bu mekanizmanın düzeltilmesi lazım bütün İngilizce kelimelerin tam olarak bir karşılığı yok aynı anlamı birden fazla kelime ile sağlayabiliriz. Buradaki saçma sapan yanıtlar yüzünden kriz geçirmeye başladım. Her kelimenin tıpa tıp doğru bir Türkçesi yoktur.


ZeoAydin

Kafayı yemiş herhalde


bahar917696

he yi isaret ediyorum she cikiyor she yi isaretliyorum he cikiyor .


ZeoAydin

Amina koyduğum dualungoda bir bokluk var


ZeoAydin

Bazen duolingo saçmalıyor amk


KadirCakir

erkekten sekretermı olur


flegmatik1

Tamer karadagli sen misin


BatuhanCey1

İki seçeneğide işaretlemek gerekiyor ama ben hiç erkek sekreter görmedim :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.