Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu am vorbit cu ea mai înainte."

Traducere:I talked with her previously.

cu 7 luni în urmă

2 comentarii


SP6qh1xf

De ce nu e bine I spoken ?

cu 7 luni în urmă

coto.i
coto.i

"spoken" este forma a treia a verbului (participiul) și se folosește împreună cu verbul auxiliar.

to talk - talked - talked -- (verb regulat)

to speak - spoke - spoken -- (verb neregulat)

  • I talked with her previously.

  • I have talked with her previously.

  • I spoke with her previously.

  • I have spoken with her previously.

cu 7 luni în urmă