"O nerede yiyor?"

Çeviri:Где он ест?

February 12, 2018

7 Yorum


EmineAraba2

я тоже думаю цто вы думаете.

March 16, 2018

Karganadam

Он где ест? Şeklinde kullanım mümkün mü?

August 6, 2018

BatuhanBayar

Где она кушает? Bu da doğrudur. ;)

February 10, 2019

ifftt

bunun türkçesi "o nerededir" olmalı

February 12, 2018

Altruist_

Hayır, maalesef.

  • "ест" = "yiyor" (3. tekil şahıs için)

ve, "O nerede?" veya "O nerededir?" demek için şunlardan birini demeniz gerek:

  • "Где он?" (bir erkekten, adamdan, oğlandan veya eril bir nesneden, kelimeden bahsederken)
  • "Где она?" (bir kadından, kızdan veya dişil bir nesneden, kelimeden bahsederken)
  • "Где оно?" (nötr bir kelimeden, nesneden bahsederken)
February 13, 2018

SevalRabia1

Aynen

June 2, 2018

Fira771506

Eст- yemek demek.

July 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.