1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У нас есть хлеб, молоко и яй…

"У нас есть хлеб, молоко и яйца."

Çeviri:Bizde ekmek, süt ve yumurtalar var.

February 12, 2018

8 Yorum


Taha2469

"Bizim ekmeğimiz, sütümüz ve yumurtamız var." Kabul edilmeliydi.


Aytan400531

Наша bizim anlamı veriyor ve bu söz yoksa ekmeğimiz diyemeyiz ekmek dimeliyiz


adamlion

Bizim ekmegimiz, sütümüz ve yumurtamız var.


zehra559044

Наша bizim anlamı veriyor ve bu kelime yoksa "bizim ekmeğimiz" diyemezsiniz. Hem яйцо yumurta, яйца yumurtalar demek


Zafer992847

"Yumurtalar" karşılığı olarak bazen яйцо bazen яйца veriliyor. Örneğin ilk alıştırmada Duruma göre değişiyor mu?


HalimArsla

"Яйцо" yumurta "Яйца" yumurtalar demek.


son_bmw_bukucu

Aynısını yazdım ama kabul etmedi


Esma702114

Doğru cevabı yazdım yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.