1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Как дела?"

"Как дела?"

Çeviri:Nasılsın?

February 12, 2018

6 Yorum


EllaBella919958

Kak dela isler nasil demek genel olarak nasilsin gibi kullaniliyor


Aygultahir

İşler nasıl? Aslında...


wVNg4

Здесь озвучка некорректная, в слове "дела" ударение на второй слог, обратите внимание, пожалуйста


Ezr27

Привет


TAMER937389

делать yapmak . ne yapiyorsun daha anlamli.


wVNg4

"Дела" kelimesinde aksan ikinci hecede ve birincisinde değil, burada yanlış, sevgili Türkler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.