"Mam kota dziewczynki."

Tłumaczenie:I have the girl's cat.

9 miesięcy temu

12 komentarzy


Piotr232375

dlaczego "the" ?

7 miesięcy temu

mariusz202298

Przedimek okreslony.

2 tygodnie temu

BogdanYL

Po co to the

5 miesięcy temu

Sara902219

The to znaczy po angielsku '' ten,,

1 miesiąc temu

Anna946392

Wydaje mi się (chić nie mam pewności), że sam apostrof, bez literki s po nim, dajemy gdy rzeczownik kończy się na "s"

8 miesięcy temu

Damian537230

Dobrze Ci się wydaje. W liczbie mnogiej nie piszemy Girls's tylko girls'

5 miesięcy temu

magda926687

Nie. Cats' liczba mnoga. Cat's liczba pojedyncza

1 miesiąc temu

Elka168040

Dobrze jakby ktos wyjaśnił tę konstrukcję

6 miesięcy temu

DanielKacz6

Czym różni się -'s od samego -'?

9 miesięcy temu

Romiga3

-' w lm. -' s w lp.

9 miesięcy temu

Krzysztof_By

Przeczytajcie o dopełniaczu saksońskim. Dodajemy 's jak mówimy, że coś jest czyjeś, np. kot dziewczynki - girl's cat.

6 miesięcy temu

Sara902219

I am, You are, Hi is, She is, it is, jak chcesz tych zdań użyć w zdaniach pytajacych to piszemy odwrotnie Am I,Are you, Is hi, Is she, Is it.

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.