1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She had a daughter from her …

"She had a daughter from her first husband."

Çeviri:Onun ilk kocasından bir kızı vardı.

April 16, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

AydinSeyre

"Onun ilk kocasından bir kızı var" neden olmadı. Sonuçta vardı deyince sanki vardı ama öldü anlamı çıkıyor.

April 16, 2014

keremciu

Aynen öyle, bende yazmak istemedim yanlış bir anlama yol açacağı için

May 31, 2014

batuhanbalta

orda had diyor ondan olmasın ''has'' değil

August 31, 2014

burakakteknn

o ilk eşinden bir kıza sahipti neden olmadı?

March 1, 2018

Lumi84

Birden bire çok uzun cümlelere geçince zor geldi :/

September 16, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.