Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She had a daughter from her first husband."

Çeviri:Onun ilk kocasından bir kızı vardı.

4 yıl önce

5 Yorum


AydinSeyre

"Onun ilk kocasından bir kızı var" neden olmadı. Sonuçta vardı deyince sanki vardı ama öldü anlamı çıkıyor.

4 yıl önce

keremciu

Aynen öyle, bende yazmak istemedim yanlış bir anlama yol açacağı için

4 yıl önce

batuhanbalta

orda had diyor ondan olmasın ''has'' değil

4 yıl önce

Lumi84
Lumi84

Birden bire çok uzun cümlelere geçince zor geldi :/

3 yıl önce

Lahmacun.bey

o ilk eşinden bir kıza sahipti neden olmadı?

7 ay önce