"Папа в кафе."

Çeviri:Baba kafede.

February 13, 2018

19 Yorum
Tartışma kilitli.


77Murat

"baba kahvede" cevabını kabul etti :) Buradaki "kahve" kelimesi "kahvehane" anlamına da mı geliyor?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bunu merak ettim ve araştırdım,"кафе" topluca kahve içilen yer anlamına geliyormuş.Yani "kahve" cevabın yalnızca "kahvehane" anlamındaysa doğru sayılır. Çeviride yazınca da bu görünüyor,anlamlar arasında "coffee" yok: https://i.hizliresim.com/A1Bm7Q.png


FaridRahim2

    Evet bu bizde yeni Azərbaycan da da eynidir kafe deyilir


77Murat

    Sağol Farid. Türkçe'de "Kahvehane" yerine "Kahve" kelimesi de kullanılıyor. "Kahveye gidiyorum" da denildiği için cevabı doğru saymış.


_hermgrang

    Biz de de kafe deniyor . Ben türküm yani senin dilinde bizde de eynidir


MinMwithEminem

    Galiba evet. Eh doğru çıktığına göre hskdhskhdkwjdk. Ha bu arada yalovalisin galiba?


caliskannn

    Aradaki b ne oluyor


Arda472410

    Bulunma eki olan -de sanırım


    [aktif olmayan kullanıcı]

      "Папа" nasıl hem "baba" hem de "babam" anlamına gelebiliyor?


meteulku_

      İngilizcedeki "dad" gibi. "dad"i kendi öz babanıza dersiniz, bu yüzden "my dad" demenize gerek kalmaz... gibi. :)


_hermgrang

      Yani bir kelimenin sayısızca anlamı var


alpunal201

      Bunun okunuşu tam olarak nasıl? Aradaki b yi yutuyor gibi


zumra_2009

      Çok ben rusça öğreneceğime eminim ben dedemin telefonundan kullanıyorum bence tavsiye edilecek bir uygulama herkeze tavsiye ederim benim öğretmenlerim ilkokul öğretmenim ingilizce öğretmenim yani her öğretmenim tavsiye ediyor


bneleila

      Ben kahveye basdın taksi olduu nedennnn


hesnak1

      Sesin doğru gelmediğini düşünüyorum

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.