"Это мой рюкзак."

Çeviri:Bu benim sırt çantam.

February 14, 2018

18 Yorum


horrseless

Kelimelerin seslendirmesi çok hızlı ve gerçekten anlamak çok zor

February 14, 2018

Altruist_

Rusça zaten hızlı bir dil, ama evet bu cümle daha da hızlı okunmuş sanki. Yine de bence ana dili Rusça olanlar da bu hıza yakınlar :)

February 14, 2018

gzellik4

Rusça nı daha geliştirmen lazım basit hikaye kitabı al oku vr ya pdf indir internetten bana göre iyi hız

July 1, 2018

gzellik4

Ama bu gerçekten çook hızlı

July 1, 2018

Aliye512953

Evet .

March 13, 2019

MetinAydinn

(Eta moyi iduikzak) okunuşu böyle anladığım kadarıyla.

August 29, 2018

PandaTheKiller

Kardeşim "ето мои рюкзак" yazıyorum y'yi yumuşatmadığım için yanlış diyor. Bu ne iş?

September 15, 2018

glRyTh

Çünkü bu türkçe gibi değil ,и ayrı й ayrı.Kabul etmemesi normal.

December 6, 2018

Serdar268192

Eto moy rukzak diye okunuyor

October 24, 2018

PandaTheKiller

Bu arada eto moy ryükzak diye okunuyor herhalde.

September 15, 2018

PandaTheKiller

и üzerine şapka nasıl konuluyor? rusça klavyede y basıp ı giriyorum olmuyor :(

September 15, 2018

Kamaleddin1

Q harfinde olması gerek

September 25, 2018

hayrettin748441

Ruscada Q harfi yokki

November 20, 2018

hayrettin748441

Klavyede var

November 20, 2018

PandaTheKiller

j harfine basınca oluyormuş

November 28, 2018

hayrettin748441

Это мой рюкзак----eta may rukzak

November 20, 2018

glRyTh

Telefonunuzun uygulamalar kısmından dil türkçe ve rusça yapar klavyeyide türkçe rusça indirirseniz dualingo cok daha kolay olur .

December 6, 2018

BekmezciB

"Bu benim çantam" olmuyor "рюкзак" a illa sırt çantası mi demeliyiz

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.