Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O süt içer."

Çeviri:It drinks milk.

4 yıl önce

14 Yorum


AhmedMahruse

She he it kisilerinden herhangi biri olabilir. Mesele bu degil. It hayvan ve cansizlar icin kullanilir. Sütü hayvanda icebilir. The milk yazilamaz cunku 'sütü' anlamina gelir bu.

4 yıl önce

ErtanURUNGA

Ben de The milk yazmadm. It milk yazdım ama yanlış kabul edildi.

8 ay önce

bahrigocen

it drinks the milk yazmama yanlış dedi the eki koymadigimizda hata olmuyor da koydugumuzda mi hata oluyor?

4 yıl önce

volkan.aydogan

the somut olarak belirtilen belli bir nesneyi işaret ediyor: sütü, arabayı, evi gibi. burada belli bir nesneye yönelme durumu yok, onun için the kullanılmıyor.

4 yıl önce

RodionRask

She , he , it -drikns milk ( sütü demiyor o nedenle the-ile işlenmiyor.)

4 yıl önce

karakter00

He is drink milk yazdim yanlis dedi neden

4 yıl önce

karadenizliyim

"O süt içer." cümlesi İngilizce'ye "He drinks milk." şeklinde çevrilmiş. Ben ise "drinks" kelimesini "s" kullanmadan "drink" olarak yazdım. "s" eki hakkında bilgi alabilir miyim? Teşekkürler.

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Geniş zamanda cümlenin öznesi he / she / it gibi 3. tekil şahıs ise fiile -s takısı gelir. (Bunu tekil/çoğul meselesi olarak düşünmeyin.)

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink.

11 ay önce

esmaoztkin_

ıt drinks milk yazdım ama bana yanlış dedi ama cevap doğru

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Şıklı soru olarak çıktıysa bütün doğru şıkları birlikte işaretlemelisiniz. Örneğin:
"O süt içer." cümlesi için

He drinks milk.
She drinks milk.
It drinks milk.

şıklarını birlikte işaretleyin.

11 ay önce

karamelek81

Drink olmuyomu

3 yıl önce

NihatYldrm2

S eki genelde cogul yapiyo ne alaka

2 yıl önce

ramazan421666

Ne kadar sacma he yi kabul etmiyor she olacak diyor cok basit hatalar program için

8 ay önce

YUSUFBERAT20

She drinks milk dedim doğru oldu

7 ay önce