1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O süt içer."

"O süt içer."

Çeviri:She drinks milk.

April 16, 2014

35 Yorum


AhmedMahruse

She he it kisilerinden herhangi biri olabilir. Mesele bu degil. It hayvan ve cansizlar icin kullanilir. Sütü hayvanda icebilir. The milk yazilamaz cunku 'sütü' anlamina gelir bu.


Azrazaraba

Abi cok sagol bimedigimi ogrendim


Menekeetin1

Kkzkdkdkmaldkdkdksalaksmsa


murat486035

He drink milk yazdım yanlış she olucağınu söyledi..


Daisy_1606

he ya da she drinks milk olması gerek yanlış görmüşsündür


bahar112427

He drinks milk yazsaydın kabul ederdi s takısını kullanmadığın için yanlış kabul edilmiş


gadimovkanan

Nayır. Sadece "She" olarak kabul ediyor.


karadenizliyim

"O süt içer." cümlesi İngilizce'ye "He drinks milk." şeklinde çevrilmiş. Ben ise "drinks" kelimesini "s" kullanmadan "drink" olarak yazdım. "s" eki hakkında bilgi alabilir miyim? Teşekkürler.


incikin_

Geniş zamanda cümlenin öznesi he / she / it gibi 3. tekil şahıs ise fiile -s takısı gelir. (Bunu tekil/çoğul meselesi olarak düşünmeyin.)

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink.


eyda606232

Teşekkür ederim


NerimanGok1

S ler lar anlamında


ERFEDOAN

He drinks milk dedim yanlış dedi she drinks milk dedi salak duolingo


snsr999

'S' hangi anlamı katıyor hâlâ anlayamadım


muammer338221

O süt içerde kadin olduğunu nereden bilebilirim he drink milk yaziyorum she olarakncevabi istiyor aptalca


EypUNUTKAN

Soruda cinsiyetten bahsedilmezken, neden he değil de she?


Sadegl62789

Cinsiyetini nereden aynlayabilirim ki çok saçma


Neko814961

"He" yazdım kabul etmedi "she" olması gerek diye yanlış kabul etti ikiside aynı anlamlı bari köşeye not koysaydı kıza erkeğe göre yapın diye.


ErdekErdek

Hep aynı ifade (he)(she) arasinda bende tam manasiyla anlayamadım. Bakalim Neden Niçin She!


yazgl255060

Kadın veya erkek olabilir nereden anlayalım


ayla183696

Ozne kadin mi erkek mi anlaşılmıyor ki


mucitler

Cok sag olun dostlarim


Hilal.gll

He ve she arasında kalmıştım orda erkek karakter olduğu için he yaptım ve kabul etmedi she doğrusu olduğunu söyledi anlamadım


yakup777567

She or he what different


ela432657

She is a yazmistim ben


Halit777884

She drinks milk demiş doğru cevap olarak Bense HE DRİNKS MİLK DEMİSİM bunun ne farki var ki ve bunu adam söylüyor ben ne biliyim kiz icin o dediği ben ne bileyim he erkekler icin yazilacagini


RabiaMurat1

Burada içen canlının kız, erkek veya hayvan olduğu belirtilmemiş. Nasıl "She drinks milk." çıkıyor ki?


Ayenalahan

He yazdım yanlış çıktı she olacakmış kafamız karışıyo nerden bilelim cinsiyetini saçma


Layla604664

He ve she aynı anlam değil mi ikisinde "o" anlamını taşır she kız he erkek


CennetBerk1

Ben yeni geldim


Muhammed6842

ben duolingoya yeni başladım


arErsoy4

Diğer sorularda she yazınca doğrusu he diyordu burda he yazdı she dedi


YamurEkici6

He she it olduğunu nasıl ayırt edeceğiz yani ben he yazdım ama he de olabilirdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.