1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O süt içer."

"O süt içer."

Çeviri:It drinks milk.

April 16, 2014

19 Yorum


AhmedMahruse

She he it kisilerinden herhangi biri olabilir. Mesele bu degil. It hayvan ve cansizlar icin kullanilir. Sütü hayvanda icebilir. The milk yazilamaz cunku 'sütü' anlamina gelir bu.

May 5, 2014

karadenizliyim

"O süt içer." cümlesi İngilizce'ye "He drinks milk." şeklinde çevrilmiş. Ben ise "drinks" kelimesini "s" kullanmadan "drink" olarak yazdım. "s" eki hakkında bilgi alabilir miyim? Teşekkürler.


incikin_

Geniş zamanda cümlenin öznesi he / she / it gibi 3. tekil şahıs ise fiile -s takısı gelir. (Bunu tekil/çoğul meselesi olarak düşünmeyin.)

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink.


bahrigocen

it drinks the milk yazmama yanlış dedi the eki koymadigimizda hata olmuyor da koydugumuzda mi hata oluyor?


volkan.aydogan

the somut olarak belirtilen belli bir nesneyi işaret ediyor: sütü, arabayı, evi gibi. burada belli bir nesneye yönelme durumu yok, onun için the kullanılmıyor.


Aladdin_zadeh

She , he , it -drikns milk ( sütü demiyor o nedenle the-ile işlenmiyor.)


esmaoztkin_

ıt drinks milk yazdım ama bana yanlış dedi ama cevap doğru


incikin_

Şıklı soru olarak çıktıysa bütün doğru şıkları birlikte işaretlemelisiniz. Örneğin:
"O süt içer." cümlesi için

He drinks milk.
She drinks milk.
It drinks milk.

şıklarını birlikte işaretleyin.


karakter00

He is drink milk yazdim yanlis dedi neden


incikin_

"Am/is/are" başlıca iki durumda kullanılıyor:

1. Bir eylem değil, durum anlatan cümlelerde

Türk olmak, evde olmak, mutlu olmak gibi.... Bu cümlelerde başka fiil olmadığı için "am/is/are" ("olmak" fiili) kullanılır.

• It baby. (YANLIŞ; çünkü cümlede fiil eksik.)

• It IS a baby. DOĞRU
(= O bir bebektir.)

2. ŞİMDİKİ ZAMAN cümlelerinde

Şimdiki zamanda oluşturulan cümlede "okumak, gitmek" vs. bir fiil vardır ve bu fiil"-ing" eki alır.

• It IS drinkING milk.
(= O süt içiyor.)

Sorudaki cümle ise bir GENİŞ ZAMAN cümlesi (şimdiki zaman cümlesi değil) ve zaten bir fiile sahip ("içer"). Bu nedenle "is" kullanmadık.

• It drinks milk.
(= O süt içiyor.)


NihatYldrm2

S eki genelde cogul yapiyo ne alaka


ramazan421666

Ne kadar sacma he yi kabul etmiyor she olacak diyor cok basit hatalar program için


YUSUFBERAT20

She drinks milk dedim doğru oldu


Aziz15965

He drinks milk yazdık yine kabul etmediler saçma


ebbi20

O süt içer. The he drinks milk dedim neden yanlış


HarunKaya56686

kendi hata verdi dogru cevap yokk


AleynaGzel1

He ya da she olabilir çok sacma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.