Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My dad loves my grandmother."

Çeviri:Benim babam büyük annemi seviyor.

6 ay önce

20 Yorum


FatihAydnl1

Sever olması gerekmiyor mu?

6 ay önce

YahyaMuham10

No Fatih Aydınlı

5 ay önce

Hseyin589660

Seviyor sever sevmek anlaminda kullaniliyo

5 ay önce

Effy666

Babam ninemi sever neden olmuyor

2 ay önce

PassionatePotato

evet henuz kabul etmiyor. az once rapor gonderdim.

1 ay önce

VeyselAyma

"Büyükannemi " dedim kabul etmedi.

4 ay önce

mert99539

Ne biliyim atıyorsun taca gidiyor

5 ay önce

nuray379529

Ben annemi dedim ama birleşik olmadi gerekiyor

4 ay önce

nuray379529

Olmasi

4 ay önce

nuray379529

Ve yazdiklarimizdan tac gitmiyor

4 ay önce

ege157195

Duzeltin sunu delirdim gece gece

3 ay önce

SuxpaN
SuxpaN

Buyukanne bitisik yazilir. Babam varken benim babam nedir? Senin babam olmaz zaten

3 ay önce

eagle_paw

benim babam benim büyük annemi sever bu yazımda yanlış diyor ikinci defa benim demesekte olur ama kullanımı yanlışta değil

3 ay önce

eser.askin

Onun icin yanlis kabul etmiyor galiba, sever değilde seviyor olması gerekiyor

2 ay önce

ozguraydin33

YUUUUUH artik duo "Babam buyukannemi sever" BU DAMI YANLIŞ. Önce duoya Türkçe ogretmek gerekiyor

2 ay önce

MERLAK
MERLAK

"babam ninemi seviyor " un neresi yanlış?

2 ay önce

sinembuse.gok.7

Babam buyukannemi seviyor dedim yanlis cikti zaten buyukanne birlesik yazilir ayri değil

1 ay önce

AliDemir971497

büyükanne bitişik yazılır ama duolingo yanlış veriyor.

3 hafta önce

Fatma114455

Diğerlerinde nine deyince kabul ediyor bunda etmiyor

3 hafta önce

Zeynep7602
Zeynep7602

babam buyukannemi seviyor neden degil

2 hafta önce