"Ты актёр?"

Çeviri:Sen bir aktör müsün?

February 15, 2018

8 Yorum


akincimd

Bir aktör müsün. Doğru yanıt olarak açıklamada görülüyor yanlış cevap verildiğinde. Bence bı ifade yanlış olmamakla beraber türkçede pratikte kullanılmıyor. 'Sen aktör müsün?' en yaygın ve doğru kullanım olduğu görüşündeyim. Duolingo Türkçe Rusça hayırlı olsun. Emeği geçen herkese teker teker teşekkürler. Спасиьо.

February 15, 2018

Altruist_

спасибо* "ь" ve "ъ" harfleri aslında birer harf değildir, hele hele bizdeki "b" harfi hiç değil :)

Biz kursu hazırlarken olabilecek her cevabı girmemiz gerekiyor. "Bir aktör müsün?" de teknik olarak doğru olduğu için kabul ediliyor. Takımım adına teşekkür ediyor, size Rusça öğrenmede başarılar ve kolaylıklar diliyorum :)

February 16, 2018

MetinAydinn

Sen aktör müsün?

Sen bir aktör müsün?

Bu cevapları kabul ediyor. Bir kullanmasanızda oluyor. Çünkü aktör ve doktor kelimelerinin anlamları hem "bir aktör", "bir doktor" hem de sadece "aktör" ve "doktor" olarakta çevirebilirsiniz.

August 28, 2018

Leyla755225

Çok iyi uygulama

June 29, 2018

ada306093

Cok iyi ezberletiyor

July 19, 2018

Tunush1

Bende doru secdim yanlis cikdi

August 5, 2018

KadirTezce1

Aynı anlamını değil birebir türkçesi yazılması isteniyor aslında yani

August 17, 2018

sahil746556

Тьı akтёр ü gecemiyorum

March 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.