1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ты актёр?"

"Ты актёр?"

Çeviri:Sen bir aktör müsün?

February 15, 2018

20 Yorum


akincimd

Bir aktör müsün. Doğru yanıt olarak açıklamada görülüyor yanlış cevap verildiğinde. Bence bı ifade yanlış olmamakla beraber türkçede pratikte kullanılmıyor. 'Sen aktör müsün?' en yaygın ve doğru kullanım olduğu görüşündeyim. Duolingo Türkçe Rusça hayırlı olsun. Emeği geçen herkese teker teker teşekkürler. Спасиьо.


meteulku_

спасибо* "ь" ve "ъ" harfleri aslında birer harf değildir, hele hele bizdeki "b" harfi hiç değil :)

Biz kursu hazırlarken olabilecek her cevabı girmemiz gerekiyor. "Bir aktör müsün?" de teknik olarak doğru olduğu için kabul ediliyor. Takımım adına teşekkür ediyor, size Rusça öğrenmede başarılar ve kolaylıklar diliyorum :)


Xadica399775

Yanlış yazmışsın.Yazmayı bilmiyorsan yazma.спасиьо değil! спасибо teşekkür ederim


MetinAydinn

Sen aktör müsün?

Sen bir aktör müsün?

Bu cevapları kabul ediyor. Bir kullanmasanızda oluyor. Çünkü aktör ve doktor kelimelerinin anlamları hem "bir aktör", "bir doktor" hem de sadece "aktör" ve "doktor" olarakta çevirebilirsiniz.


sahil746556

Тьı akтёр ü gecemiyorum


AilaAslanli

"Bir" kelimesi ne mantik arkadas "Один" diye bir kelime yok ki orda


ada306093

Cok iyi ezberletiyor


KadirTezce1

Aynı anlamını değil birebir türkçesi yazılması isteniyor aslında yani


maarul

Т sonraki iki harfi nasil yazim ya?


M.Fth1

Pert çıkarma


Hilal145592

Soru kalıbı olduğunu nereden anlıyoruz


mikfiloa

Şu aktör nasıl okunuyo ya bi geçemedim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.