Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She wishes for more."

Çeviri:O daha fazlasını diliyor.

4 yıl önce

25 Yorum


egeninefesi03

O daha fazla diler yanlış mı

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"O daha fazla diler." ben de yazdım. O ne demek?

"O daha fazlasını diler." ve "O daha fazla diler." anlama nasıl farklı?

2 yıl önce

alican.dem

Aynen ben de boyle yaptim niye yanlis

3 yıl önce

FurkanGlle1

Galiba cumle yanlis oluyor, "daha fazla diler" dileme fiilinin fazla olusuna isaret ediyor, ki bu da "siddetli/sürekli dileme" gibi bir anlama gelir.

3 yıl önce

feritkemal

''o daha fazlası için diler''yanlış bunun neresinde acaba?

3 yıl önce

unsalcibram

for burda için anlamında değil o yüzden yanlış. wish for dilemek anlamında kullanılan bir söz öbeğidir.

3 yıl önce

BraYener

Daha fazla diler yazdım, kabul etmedi. Daha fazlasını diler olacakmış?

3 yıl önce

EcemYoluc

O fazlasını arzular yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

ersinturac

hep bu diziler

2 yıl önce

Sebahattinakdag

"O daha fazlasını umar" yazdım kabul etmedi. "O daha fazlasını diler" olacakmış.

2 yıl önce

nomadicbull

"O daha çok diler " olmali bence

2 yıl önce

kablll

For?

4 yıl önce

unsalcibram

Wish for=dilemek

3 yıl önce

c_yumak

O daha çok diler

3 yıl önce

cerkesomer

Daha fazla neden olmadı

3 yıl önce

mehmetnazmi

"o daha çok ister" olmaz mı?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"O daha çok ister." demek "She wants more."

2 yıl önce

BatuhanDzg
BatuhanDzg

"Daha çoğunu ister." de aynı anlamda.

2 yıl önce

fatih789117

" O daha fazlasını umar"ı kabul etmedi

1 yıl önce

buketsevcan

O daha fazlasını umar = She hopes for more.

1 yıl önce

Anllen1

"O daha fazlasını arzu eder" i neden kabul etmediniz sayın yetkililer?

1 yıl önce

SilvaGala

O daha cogunu diler dedim kabul etmedi, garip !

1 yıl önce

CuneytOz

O daha fazlasını arzu eder dedim ancak kabul etmedi?

1 yıl önce

Serkan__

wish : arzu etmek anlamını pek karşılamaz, desire dese dediğin doğru

11 ay önce

TwistKhan

"O daha çok diler." Kabul etmedi ama edilmeli.

2 yıl önce