A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lányoknak vannak kalapjaik."

Fordítás:The girls have hats.

4 éve

14 hozzászólás


AkrysTina

A "got " nem szerepelt még egyik leckében sem; (

3 éve

manyuci
manyuci

Itt a Duo-n amerikai angolt tanulunk. Ők nem használják a have got kifejezést, nem úgy, mint az angolok.

3 éve

palviki28

Mi az a got

3 éve

fhurhur

azért mert az inkább azt jelenti, hogy kapni, de alapjában véve úgy is jó lenne

3 éve

krisz197

az mért nem jó hogy The girls are in their hats.

2 éve

btuga

Gondolom az amcsik igy hasznalhak

9 hónapja

cukrom

Ez igy igaz

3 éve

palviki28

Milyen név ez cukrom

3 éve

K.Zsofika

A számba adta a megoldást!

2 éve

bitaiedina

Nem is olyan konnyu az angol foleg ez az anyag

2 éve

Szalokimarton

azt miért nem fogadja el hogy caps

1 éve

szomszd

Én angol angolt tanulok es ez amerikai angol ezzel most artok magamnak vagy segitek?

1 éve

Szalokimarton

kétféle angol van -amerikai -brit

Én is amerikai angolt tanulok, de mindkettőt szokták használni, nagyon hasonló a kettő.

1 éve

AnikoKelet

Ok

5 hónapja