Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kanser miydi?"

Çeviri:Was it cancer?

0
4 yıl önce

8 Yorum


mgvn
mgvn

am,is , are ın geçmiş zamanda ki hali olan was were den dolayı was it cancer ?denmiş . çünkü bir eylem -fiil cümlesi değil ,oluş cümlesi.

6
Cevap ver4 yıl önce

UMUTGMEZ

she veya he kullanılması yanlışmıdır

5
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. "was he cancer" diyemeyiz, birinin kanserli olduğunu sormak için "did he have cancer?" demeliyiz

12
Cevap ver4 yıl önce

evrcoskun

Burada he yada she olmasi lazim..insana soruluyor.it neden

3
Cevap ver1 yıl önce

o1AkifOmerTR

She veya he olmaz mı ??

2
Cevap ver1 yıl önce

zeynep01122004

Benim bildiğim Was almancada vardı yanılmıyorum demi

2
Cevap ver1 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Aciklamalari sonradan okudum .Anladim,sorum gecersiz oldu...

1
Cevap ver1 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Was he cancer neden olmuyoooorrr????

0
Cevap ver1 yıl önce