"Okansermiydi?"

Çeviri:Was it cancer?

4 yıl önce

8 Yorum


mgvn
mgvn

am,is , are ın geçmiş zamanda ki hali olan was were den dolayı was it cancer ?denmiş . çünkü bir eylem -fiil cümlesi değil ,oluş cümlesi.

4 yıl önce

UMUTGMEZ

she veya he kullanılması yanlışmıdır

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. "was he cancer" diyemeyiz, birinin kanserli olduğunu sormak için "did he have cancer?" demeliyiz

4 yıl önce

evrcoskun

Burada he yada she olmasi lazim..insana soruluyor.it neden

2 yıl önce

o1AkifOmerTR

She veya he olmaz mı ??

2 yıl önce

zeynep01122004

Benim bildiğim Was almancada vardı yanılmıyorum demi

1 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Aciklamalari sonradan okudum .Anladim,sorum gecersiz oldu...

1 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Was he cancer neden olmuyoooorrr????

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.