1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O kanser miydi?"

"O kanser miydi?"

Çeviri:Was it cancer?

April 16, 2014

17 Yorum


UMUTGMEZ

she veya he kullanılması yanlışmıdır


Selcen_Ozturk

evet. "was he cancer" diyemeyiz, birinin kanserli olduğunu sormak için "did he have cancer?" demeliyiz


nna4436

Hayır she veya he kullanılması yanlış değil? ! :/


nna4436

Yani ben öyle biliyorum


mgvn

am,is , are ın geçmiş zamanda ki hali olan was were den dolayı was it cancer ?denmiş . çünkü bir eylem -fiil cümlesi değil ,oluş cümlesi.


o1AkifOmerTR

She veya he olmaz mı ??


evrcoskun

Burada he yada she olmasi lazim..insana soruluyor.it neden


SilverMooon

Was he cancer neden olmuyoooorrr????


akincimd

Bence was he yada was she cancer yanlış değil doğru kabul edilmelidir. was it oluyorsa was he was she olmaması için bir neden yok görüşündeyim.


OzdenOzy

It yerine she kullanmanın nesi yanlış anlamadım


IsaKetenci

Was he cancer nedennn olmazki


SilverMooon

Aciklamalari sonradan okudum .Anladim,sorum gecersiz oldu...


HALTALATAL

"He" kabul etmedi, "it" yazmam gerekiyormuş???


zeynep01122004

Benim bildiğim Was almancada vardı yanılmıyorum demi


Talmina3

was almancada "ne" demek


erol515890

Kanserden baska hastalik adi bilmiyormusunuz,kac kez yazdik ayip ya,grip deyin selcen hanım


HALTALATAL

He, she - kabul etmediği için itiraz etmiştim, sonra buradan daha bilgili arkadaşların yorumlarını okudum, hak verdim. Teşekkürler. Bu sefer IT büyük harflerle yazdım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.