1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Elephants are animals."

"Elephants are animals."

Traducere:Elefanții sunt animale.

April 16, 2014

10 comentarii


Bianca_Rosana21

De ce elefantii cand nu e the in fata? Voi cum traduceti the elephants?


marinaadin

Are "s" la sfarsit . si indica pluralul .


AndradaBurje

Nu trebuia sa se scrie '' The elephants are animals'' ca sa se traduca '' Elefantii sunt animale''?


Dan_gloriosul

Buna, atunci cand este vorba de notiuni generale, care se refera la toti membrii grupului, nu se foloseste acticolul "the".


NICOLE0061

E na... Pe cuvanntu tau... Sunt animale???


TheCuteAnimeGirl

Da' ce pot fi?! Păsări? Doar dacă au urechile semănătoare aripilor nu înseamnă că sunt altceva decât animale! (eu cred că ia fost ironică)


Ecaterina873746

Elephants are animals (Elefanţii sunt animale) dacă te-am. Ajutat dă like la comentariu acesta


asniral

si aici ca si la boys. pentru ca traducerea fireasca in limba romana sa fie elefantii sunt animale cred ca in limba engleza ar trebui sa scrie the elepfants are animals

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.