Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bize bir kitap okur."

Çeviri:She reads us a book.

-1
4 yıl önce

51 Yorum


AtaseverKa1

She / he reads us a book Anladım ama ilkinde she dedim he li cümle olcak dedi şimdi he dedim she li olscak diyor ??

10
Cevap ver2 yıl önce

Tasomatik

İkiside doğru ama seçerken iki seçeneğide işaretlemen gerekiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

AferimNesi

Seçerken he/she birlikte secmelisin ikisinide sec

0
Cevap ver10 ay önce

nurineval

deli

-1
Cevap ver4 ay önce

EnesHakan

Bi a harfini koymadin diye yanlis digo

3
Cevap ver2 yıl önce

DoanFalay

kanka a dedigin 1 anlamina geliyor

0
Cevap ver1 hafta önce

iblagkadir

Bencede cansız nesne kitap okuyamaz, ama telefon, pc vb chazlar da cansız, kitap okur

2
Cevap ver3 yıl önce

canamur33

To ne alaka ya us zaten bize anlami katar

2
Cevap ver3 yıl önce

Hilal595

Aynen

0
Cevap ver2 yıl önce

rufiye1

Verilen kelimeler üzerine dokunursanız ingilizce veya türkce karşığını veriyor

2
Cevap ver1 yıl önce

Sla99

Neden us geliyo anlamadim yani us ne demek ?

1
Cevap ver1 yıl önce

mavikumpanya

Bize anlamı katar

1
Cevap ver1 ay önce

zana886854

Bize

0
Cevap ver1 ay önce

esamet2

Anlamıyom he she demiyo ne farketçek

1
Cevap ver1 yıl önce

oznurdogdu

cansız bir varlık veya bir hayvan nasıl kitap okuyabilir? bu sebeple "it" kullanılabilmesi doğru mudur?

0
Cevap ver4 yıl önce

OnurTopalo

Verilen cümleler hic biri mantikli degil. Onemli olan dogru kelimeyi kullanmak

4
Cevap ver3 yıl önce

tufanemine

O derken cansız bi varlığı kastetmiyo . Yani sende başkasından bahdederken o diyebiliyosun . Mantıken öyle

1
Cevap ver3 yıl önce

Ulas767075

Gizli ozne gibi kullanilmis yazim yanlisi olmasin diye it bence mantikli cevap

-1
Cevap ver2 yıl önce

AsgarGahra

Evet mikail

0
Cevap ver2 yıl önce

Aslnur15

Daha yeni he ye dogru dedi simdi yanlis diyor

0
Cevap ver2 yıl önce

VeNoMBadSp

Yahu "he" yaptım yanlış "she" yaptım yanlış bu ne ya...?!

0
Cevap ver2 yıl önce

coskunu

Kardesim ha she demisim ha He demisim

0
Cevap ver2 yıl önce

flawlessloud

Çok sacma he - she aynı anlamda o olarak kullanır ne sacma bir olay bu

0
Cevap ver2 yıl önce

ibrahimcan762092

Tamam it's ama to yu kullanıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

velimontana

Siz he she demissiniz bende it dedim ne biliyim ben kim okudu

0
Cevap ver2 yıl önce

velimontana

Bana orada a book dedi ama dogru olan reads dedi hani bir kitapdi

0
Cevap ver2 yıl önce

gorkemgoz

"She reads a book for us." şeklinde kurduğum cümle kabul edilmedi. Burada "for" kelimesi bir şeyin başka bir şey için yapıldığını anlatmaz mı? Örneğin; for me derken bana, for you derken sana demek gibi.

0
Cevap ver2 yıl önce

DeniS759452

Neden us dan önce To kullanılmış ?

0
Cevap ver2 yıl önce