Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bize bir kitap okur."

Çeviri:She reads us a book.

4 yıl önce

54 Yorum


AtaseverKa1

She / he reads us a book Anladım ama ilkinde she dedim he li cümle olcak dedi şimdi he dedim she li olscak diyor ??

3 yıl önce

Tasomatik

İkiside doğru ama seçerken iki seçeneğide işaretlemen gerekiyor

3 yıl önce

AferimNesi

Seçerken he/she birlikte secmelisin ikisinide sec

1 yıl önce

nurineval

deli

6 ay önce

Sude794581

Bana da aynısını yaptı

3 hafta önce

EnesHakan

Bi a harfini koymadin diye yanlis digo

2 yıl önce

DoanFalay

kanka a dedigin 1 anlamina geliyor

2 ay önce

iblagkadir

Bencede cansız nesne kitap okuyamaz, ama telefon, pc vb chazlar da cansız, kitap okur

4 yıl önce

canamur33

To ne alaka ya us zaten bize anlami katar

3 yıl önce

Hilal595

Aynen

2 yıl önce

rufiye1

Verilen kelimeler üzerine dokunursanız ingilizce veya türkce karşığını veriyor

1 yıl önce

oznurdogdu

cansız bir varlık veya bir hayvan nasıl kitap okuyabilir? bu sebeple "it" kullanılabilmesi doğru mudur?

4 yıl önce

OnurTopalo

Verilen cümleler hic biri mantikli degil. Onemli olan dogru kelimeyi kullanmak

3 yıl önce

tufanemine

O derken cansız bi varlığı kastetmiyo . Yani sende başkasından bahdederken o diyebiliyosun . Mantıken öyle

3 yıl önce

Ulas767075

Gizli ozne gibi kullanilmis yazim yanlisi olmasin diye it bence mantikli cevap

2 yıl önce

Tolga.hamza

O bize kitap okur diyo bu yüzden he read us a book olması gerekmezmi? Neden reads ?

3 yıl önce

who_is_next

he she it lerde read eat drink gibi ... s takısı alır

3 yıl önce

Brabusrakl

Geniş zamanda he she it sonrasi gelen fiile s takisi geliyo

3 yıl önce

arda81

Aynen

3 yıl önce

AladdinTan

Hayır çünkü o dan sonra read -s kabul eder

3 yıl önce

fallange31

Cunku o 3. tekil sahis ve hal boyle olunca fiile "s" takisi gelir

3 yıl önce

Gamzee10

Cumle cevirisinde the yi kabul ettigi halde suan 'one' yazmam gerektigini söylüyor o neden

3 yıl önce

kandemir.buket

Şu us , me vs halleri biraz zorladı

3 yıl önce

guntoldu

he reads a book for our. bu cumle olamaz mi ?

3 yıl önce

MCosan
MCosan

"He reads a book us" yazdım. Yanlış oldu birisi anlatabilir mi?

3 yıl önce

extra_ordinary

"He reads a book to us" olsaydı olurdu. To -e -e doğru anlamı katar.

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Us:bizi, bize anlamına gelmiyor mu?

3 yıl önce

BakiErteki

Evet

3 hafta önce

AsgarGahra

Evet mikail

3 yıl önce

Aslnur15

Daha yeni he ye dogru dedi simdi yanlis diyor

3 yıl önce

VeNoMBadSp

Yahu "he" yaptım yanlış "she" yaptım yanlış bu ne ya...?!

3 yıl önce

coskunu

Kardesim ha she demisim ha He demisim

3 yıl önce

flawlessloud

Çok sacma he - she aynı anlamda o olarak kullanır ne sacma bir olay bu

3 yıl önce

ibrahimcan762092

Tamam it's ama to yu kullanıyor

3 yıl önce

velimontana

Siz he she demissiniz bende it dedim ne biliyim ben kim okudu

2 yıl önce

velimontana

Bana orada a book dedi ama dogru olan reads dedi hani bir kitapdi

2 yıl önce

gorkemgoz
gorkemgoz

"She reads a book for us." şeklinde kurduğum cümle kabul edilmedi. Burada "for" kelimesi bir şeyin başka bir şey için yapıldığını anlatmaz mı? Örneğin; for me derken bana, for you derken sana demek gibi.

2 yıl önce

deyr0der

Neden us dan önce To kullanılmış ?

2 yıl önce

sakura34chan

Ingilizcesini yazmak yerine aynı cümleyi yazmak nedir yaa

2 yıl önce

EmirSariek

She reads us newspaper yaptım newspapaer den önce a koymalıymışım neden

2 yıl önce

Begmclskn

Reads a book us ı niye kabul etmiyo töbe töbe ya

2 yıl önce

hilal832120

Haurn

1 yıl önce

Sla99

Neden us geliyo anlamadim yani us ne demek ?

1 yıl önce

zana886854

Bize

3 ay önce

mavikumpanya

Bize anlamı katar

3 ay önce

esamet2

Anlamıyom he she demiyo ne farketçek

1 yıl önce

esamet2

Olmaşı lazım çoğul kullan diyo yapıyom olmuyo tekil diyo yapıyom olmuyo

1 yıl önce

mahirr3

Us neden kullabildi

1 yıl önce

Mert3102

She reads a book us neden olmuyor

10 ay önce

ahmet53533434

She yerine he yazdım kabul etmedi

9 ay önce

nurineval

sus lutfen

6 ay önce

Jr.Spring

A taksını koymadım diye bi candan olduk iyi mi!?

2 ay önce

ZeynepUyar4

Neden he olmuyor

1 ay önce

delisedat

Ben de öyle düşünüyorum ama bazen kullanılıyor galiba.

4 yıl önce