Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Genelde kimler ebeveynlerini daha çok ziyaret eder, oğullar mı yoksa kızlar mı?"

Çeviri:Generally who visits their parents more, sons or daughters?

4 yıl önce

13 Yorum


receptoklu

Benim anlamadığım who sorusu çoğullarda nasıl s eki aldırıyor : who visits their : kimler onların : s takısı tekil değil miydi

4 yıl önce

AhmetSaidN

Who kim demek, kimler değil

2 yıl önce

Mangulay

Ohaa cümleye bak :O

2 yıl önce

ferdi48130

Hayatımda cözdüğüm en uzun cümle ama şıklıydı :)

2 yıl önce

electronism

Usually neden olmuyor?

4 yıl önce

BaharUlali

usually neden kabul olmuyor ki

2 yıl önce

kablll

Usually who are their parents visit more, do sons or daughters? Bu yanlış olabilir de anlamadığım şey bu soru cümlesi olduğu için daha farklı olacağını düşünüyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok toptan yanlış. eğer bir yardımcı fiil gelseydi bu zaten are değil does olurdu. ama burada yardımcı fiil olmaz çünkü "who" direkt olarak işi yapanı soruyor zaten

4 yıl önce

MichaelKrasm

tamamen yanlış senin ki kardeş

3 yıl önce

hilalerdem

In general da generally ile ayni anlamda degil mi

3 yıl önce

MichaelKrasm

evet

3 yıl önce

hilalerdem

Siblings den dolayi mi yanlis oldu

3 yıl önce

qurbanmame

Generally who visits their parents more sons or daguthers ? Boyle deyilmi anlamadim neden kabul etmiyor

3 hafta önce