Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Genelde kimler ebeveynlerini daha çok ziyaret eder, oğullar mı yoksa kızlar mı?"

Çeviri:Generally who visits their parents more, sons or daughters?

0
4 yıl önce

13 Yorum


receptoklu

Benim anlamadığım who sorusu çoğullarda nasıl s eki aldırıyor : who visits their : kimler onların : s takısı tekil değil miydi

7
Cevap ver4 yıl önce

AhmetSaidN

Who kim demek, kimler değil

1
Cevap ver2 yıl önce

Mangulay

Ohaa cümleye bak :O

3
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Hayatımda cözdüğüm en uzun cümle ama şıklıydı :)

3
Cevap ver2 yıl önce

electronism

Usually neden olmuyor?

2
Cevap ver4 yıl önce

BaharUlali

usually neden kabul olmuyor ki

1
Cevap ver2 yıl önce

kablll

Usually who are their parents visit more, do sons or daughters? Bu yanlış olabilir de anlamadığım şey bu soru cümlesi olduğu için daha farklı olacağını düşünüyorum

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok toptan yanlış. eğer bir yardımcı fiil gelseydi bu zaten are değil does olurdu. ama burada yardımcı fiil olmaz çünkü "who" direkt olarak işi yapanı soruyor zaten

2
Cevap ver4 yıl önce

MichaelKrasm

tamamen yanlış senin ki kardeş

1
Cevap ver3 yıl önce

hilalerdem

In general da generally ile ayni anlamda degil mi

0
Cevap ver3 yıl önce

MichaelKrasm

evet

0
Cevap ver3 yıl önce

hilalerdem

Siblings den dolayi mi yanlis oldu

0
Cevap ver3 yıl önce

qurbanmame

Generally who visits their parents more sons or daguthers ? Boyle deyilmi anlamadim neden kabul etmiyor

0
Cevap ver3 hafta önce