"Ещё раз спасибо."

Çeviri:Bir kere daha teşekkürler.

February 17, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


kivancsarikaya

“Tekrar teşekkürler” de söylenebilir


RecebAli1

Aynen günlük konuşmada kullanılan bu


RecebAli1

Tekrar teşekkürler olması gerek diye düşünüyorum


_AZERBAIJAN_girl

ayni diyorum ama algilamiyor beni


DiaTashka

Neden "Tekrar" degil?


hesnak1

Çok saçma bence siz normalde böyle bir cümle kullanamazsınjz ki bir kere daha lütfen olması gereli bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.