1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun eteği bende."

"Onun eteği bende."

Çeviri:I have her skirt.

April 16, 2014

31 Yorum


EbubekirAygun

I have the her skirt " neden olmadı have the , has the kalıbını kullanamıyormuyuz


ddffesrw

I have the skirt. Demek istedigin cumlenin dogrusu. The ve her arka arkaya olmaz


msxwolf

The ve her kismen ayni gorevi ustlendigi icin ikisi yanyana gelmez. The'yi gizli "o" gibi dusun. Direk isaret etmez ama o nesneden bahsettigini bilirsin.

• (O) Etek bende = I have the skirt

Senin dedigin gibi yaparsak soyle olur;

• I have the her skirt = (O) Onun etegi bende

Nesneye hem o, hemde onun seklinde hitap ettiginden yanlis bir cumle. Ayni sekilde "a, an" de onlarla birlikte kullanilamaz. Hepsi ayni gorevde cunku. Umarim aciklayabilmisimdir


Kutaymtng

I have his skirt neden olmuyor ? His de onun demek ?


MehmetNefarious

Çünkü HİS erkekler içindir HER kızlar için


OmerFaruk66393

iskoclarin etekleri yok mu bre cinsiyetci


uurdemirta

adam iskoçyalıysa :-D


IremYartan1

He erkekler için o demek ama is eki gelince His oluyor buda erkekler için onun demek oluyor (Yanlış biliyorsam doğruyu yazarmısınız ?)


bdboy123

Got nerden cikti ya :(


Whiskeyice

her skirt is with me I have her skirt = şimdi bunların ikiside aynı şey mi :D


msxwolf

Ilk dedigin gramer olarak yanlis degil ama kimse bunu kullanmaz. "Onun etegi benimle" demis olursun. Dogrusu "Onun etegi bende" yani "I have her skirt" olmali


Halilzgr2

Hey admin, if even "he" can have a skirt, why "she" can't have shoes? :)


Belgrat14

"Her skirt is on me." kullanılabilir mi?


Selmanbgrynk

'Onun eteği üzerimde' anlamı çıkıyor bundan


merYiit841486

Onun eteği belinde diye okudum yarım saattir kelimeyi arıyorum:D


msxwolf

Benim gibi dusunen biri sonunda


sevgi501961

She has have me the skirt neden olmuyor??


Enes216016

Yaa etek dress degilmi


msxwolf

Hayir, dress elbise demek


6MNqplcO

Hi everyone. I wanna 3. Diomand so I need 2 followers for this. Pls help me!


SalihUurDe2

Niye him değil?


FundaDurmu3

Neden onun dediğimizde I kullanıyoruz


ONUR1406

ı have her the skirt demenin neresi yanlış izah edebilen varsa senivirim


ozgurcapa

Birileri lütfen bu dipsiz gidişata bir dur desin.. :(

"I have the her skirt" neden olmadı? why, why, why.. ? :(


Ender_M_G

Genel olarak bilmeniz gereken şey şudur: "The" bilinen, belli olan, konuşanların bildiği isimlerin(özel isimler hariç) başında kullanılır. Bu cümlede "her" zaten kendisinden sonra gelen ismi tanımladığı için ayrıca "the" kullanılmaz.


avazzin

have/has got Türkçe'de sahip olmak anlamındadır. Sahip olduğunuz bir şeyi ifade etmek için kullanılır. Aşağıda şahıslara göre nasıl kullanıldığı yazilmiştir.


avazzin

POSITIVE (OLUMLU) Have I got a car? I have got a car. Have you got a car? You have got a car. Has he got a car? He has got a car. Has she got a car? She has got a car. Has it got a car? It has got a car. Have we got a car? We have got a car. Have they got a car? They have got a car. NEGATIVE (OLUMSUZ) QUESTION (SORU) I haven't got a car.
You haven't got a car.
He hasn't got a car.
She hasn't got a car.
It hasn't got a car.
We haven't got a car.
They haven't got a car.


MustafaKF1500

Her skirt have I. neden olmuyor devrik cümle ni kurmuş oldum


Kursad.11

I have she skirt neden olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.