1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The room is getting smaller."

"The room is getting smaller."

Fordítás:Egyre kisebb a szoba.

April 16, 2014

11 hozzászólás

Népszerű témák szerint

kalti70

A szoba egyre kisebbé válik elfogadta 2015 Máj.17 azoknak pedig akik magyartalannak tartják a forditást - nem kell bosszankodni a magyar meg az angol szövegszerkezet nem egyezik és ez igy is marad ,de attol még ,és ez számit,a program jó és fejlödik föleg általunk ,felhasználók által.A régebbi 2014 -es hozzászolásokban szereplö hibákat többnyire már megoldották ,ezért is jelentem nekik ha szerintem valami hibás a feladatban.Nem vagyok nyelvész csak egy átlag ember aki angolul akar tanulni minnél rugalmasabb idöbeosztásban ,ezért nekem ez a mobilalkalmazás kapóra jön .Mindig kéznél van,akkor és annyit gyakorolok amikor és amennyi idöm van,megtanit leirni kimondani és a jelentését az angol szavaknak mondatoknak ,ráadásul mindezt ingyen.Ha valami nem világos megnézem a hozzászolásokat vagy a neten ,mondjuk az ,,Angol-tanulás.hu'' oldalon(ezt is a hozzászolásoknál emlitette valaki)Kifejezetten tetszik ,hogy az angol dalszövegek értelmet nyernek és ha megszolalok angolul megértik és válaszolnak.További jó tanulást mindenkinek

May 17, 2015

aptg.gabi

Már biztos tőbb megoldást is elfogad, mint az elején, de már jó neki: A szoba kisebb lesz. - változat, ami egy lakás vagy ház átépítésekor teljesen elképzelhető. ;)

October 22, 2014

hun.uk

Inkább: "Egyre kisebb a hely."

April 16, 2014

ffyhuba

Boris Vian Tajtékos napok című regénye ugrott be, amikor elolvastam a mondatot. ☺ Abban lesz egyre kisebb és kisebb egy lakás.

March 18, 2019

zsolteam

Hogy lesz egy szoba egyre kisebb? Összemennek a falak? :-) Egyetértek az előttem szólóval.

April 24, 2014

nagyenyed

Magyarul szokták mondani, ha a család gyarapszik, gyerekek születnek: egyre kisebb a szoba

May 17, 2014

zsolteam

Hmmm! Értem. De akkor is a hely az ami egyre kevesebb. De azért elfogadom a magyarázatot, mert tényleg használja ezt a magyar. Erre nem gondoltam. :-)

May 17, 2014

johalasz46

Nincs " egyre " ! Csak kisebb lesz, kisebbé válik, kisebbre jut...etc.../A szoba kisebb lesz.- elfogadták!2019.márc./

March 12, 2019

Agicatz

A szoba egyre kisebb lesz - vagyis folyamatos jelen idő - itt miért nem jó?

February 17, 2015

Papucska

Ez az! Vagy most te mire írtad?

March 11, 2015

Ro-bika

Pl. mozognak a falak, mint Star Wars-ban. :-)

December 3, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.