1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat bread."

"They eat bread."

Çeviri:Onlar ekmek yerler.

April 16, 2014

34 Yorum


emrekrs

Onlar ekmeği yer neden olmadi


nazlcanjim

çünkü ekmeği olması için "the bread" olması lazım


_.-.QUEEN.-._

• BREAD: EKMEK

•THE BREAD: EKMEĞİ


HacerKarak8

Onlar ekmek yer dedim olmadı


nik943180

Çünkü 'they' var . Çoğul ekidir


142837

Mikrofon algılamamıştır bana da hep oluyo


NisaNur505940

Ya ben geri bildirimde gönderdim yani ben doğru yaptım ama telefonun ekranında sorun var o yüzden en son cümleye basmadı bende direk kabul et e basınca kötü oldu yani benim sorunum bu yoksa benim teyzem ingilizce öğretmeni ben hem burdan hemde teyzemden öğreniyorum o kadar yani....


SPRZTV

Ya niye boyle


musacanotur2010

Ekmek ile ekmeğiyi karıştırdığim icin canim gitti =( =(


bilmeyen2

Online mi burasi


znur779251

Onlar ekmek yerler


Betl742108

Hicbir sesli cumlede ses algilanmiyor bir an once ilgilenin lutfen


frtna730017

Güzel sesimi bi kabullenemedi.


SENANUR290446

Ya bence onlar ekmeği yer olmalıydı


SENANUR290446

Selam bence onlar ekmeği yer olamlıydi


hanshi20

Merhaba herkes

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.