1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İki bina da yapım halinde."

"İki bina da yapım halinde."

Çeviri:Beide Gebäude befinden sich im Bau.

February 18, 2018

6 Yorum


humetin

Her iki bina yapım halinde.


Mustafa152372

Im Bau= under construction.


SabineBergmann1

Evet, mükemmel ama "unter Konstruktion". Sız İngilizce yazdiniz.


SabineBergmann1

Bence, Alman cümle yanliş. "im Bau" derken binalar binanın içindedir anlami var. Bu demek olmalı: "IN Bau".


baba400118

Iki bina insaat haninde.


BerlinerTR

Befinden sich deniliyorsa, cevabı: yapım halinde bulunuyor olmali. Bulunuyoru eksik olarak kabul edilmemeli, dönüşlü fiil konusunun hiçbir anlamı kalmıyor o zaman

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.