"Bunlar güçlü öğrenciler."

Çeviri:Es sind starke Studenten.

February 18, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Mina734009

Das sind die starken Schüler neden olmuyor


enanasya

Neden "das" değil de "es"?


enanasya

Bir önceki soruda güçlü kediler derken die starken Katzen yazıldı. Yani artikel kullandık. Ama bu alıştırmada sadece starke Studenten yazmak yeterli oluyor. Neden acaba?
29 Haziran 2021


ZmrtArseve

''Das sind die starken Schüler ''neden olmuyor??? Burada gramer ya da anlam bakımından farkl olan nedir?


SabaBenzer

Lütfen biri cevap versin,neden x "das "değil de" es"


duo223353

Es sind starke Studenten = Bunlar güçlü öğrenciler...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.