1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar pilav yerler."

"Oğlanlar pilav yerler."

Çeviri:Boys eat rice.

April 16, 2014

29 Yorum


vgumuskuyu

özne çoğul olunca fiil "s" almıyor.

August 27, 2014

beraterenakarsu

HAYIR BAZI KELİMELER ALMIYOR

June 13, 2019

AliceMay2000

Arkadaşlar the neden bazen başa gelir de bazen başa gelmez

July 8, 2019

EnesKaanKo2

Özne ( çocuk ) görüyor ise THE kullan Genel olarak" Çocuklar pilav yer" THE kullanılmaz

August 16, 2019

derya510144

Aynen senin adin ne

October 15, 2019, 5:20 PM

burakcile

They are eat rice olmaz mı?

August 7, 2014

ece32

oğlanlar yazmamışsın demekki

August 26, 2014

beraterenakarsu

HAYIR

June 13, 2019

ardadoruk2

They=onlar demek canım

May 3, 2016

evvaleslek0

rice hem pirinç hem pilav demek KutayCANAr

November 23, 2015

irem667904

Bana yardim ettiginiz icin hepinize tesekkurler

March 31, 2018

Kltroku

gene koydum The yı başa

June 9, 2018

Ahura661945

The boys eats rice olmuyor mu?

September 14, 2018

sinan.a

"Yerler" olması için "eats" olması gerekmezmi?

June 10, 2014

EsmaNur252059

yerler yüklemine "kim" sorusunu sorarsan onlar cevabını alırsın ve I,You,We,They şahıslarında fiil "-s" eki almaz

January 31, 2019

turguturgut

's' ekini sadece üçüncü tekil şahıs söz konusu olduğunda alıyor

July 4, 2014

ece32

aynen bende öyle yazdım

August 26, 2014

HYAltunsoy

-s,-es,-ies takıları geniş zamanda (simple present Tense) he,she,it olumlu cümlelerine gelir. +She eats rice /- she doesn't eat rice gibi

November 5, 2014

ardadoruk2

Eats geniş zamanın

May 3, 2016

KutayCanAr

Onlar pirinç yemek olur.

October 14, 2014

turkuazdelisi

Oğlanlar kelimesi onlar diye okumusum :)))

November 25, 2014

Juckle

Pilaff geldi aklima pilaff yazdım bu sorunları sıklı yapsalaryapsalar daha iyi olur

December 15, 2014

Hyun_sena

eats olması gerekli değilmi? daha öncede boys kelimesi karşıma geldiğinde eat yapmıştım bu seferde s takısı koymadığım için yanlış dedi. şuan hangisinin doğru olduğunu bilmiyorum hangisi doğru?

January 19, 2015

ardadoruk2

Boys çünkü dünyada bir sürü erkek var

May 3, 2016

eridzen

The boys reads the Rice niye değil

September 30, 2019

taylansahin1

boys eat the rice dedim cok mu abes kacıyor ? yanlış dedi de..

March 28, 2015

sudesaliha

rice - önce gelmiyomuydu biz öyle öğrendik

September 26, 2016

MustafaCan90298

Bu "are" niye bi var bi yok?

August 16, 2018

y7UK5

Pilava bastım âlmadı

July 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.