1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar pilav yerler."

"Oğlanlar pilav yerler."

Çeviri:Boys eat rice.

April 16, 2014

39 Yorum


AliceMay2000

Arkadaşlar the neden bazen başa gelir de bazen başa gelmez


EnesKaanKo2

Özne ( çocuk ) görüyor ise THE kullan Genel olarak" Çocuklar pilav yer" THE kullanılmaz


army56735673

The kelimesi bir kelimeyi vurgulamak için kullanılır .


vgumuskuyu

özne çoğul olunca fiil "s" almıyor.


Kltroku

gene koydum The yı başa


[aktif olmayan kullanıcı]

    They are eat rice olmaz mı?


MustafaCan90298

    Bu "are" niye bi var bi yok?


irem667904

    Bana yardim ettiginiz icin hepinize tesekkurler


eridzen

    The boys reads the Rice niye değil


    [aktif olmayan kullanıcı]

      The rice dersen pirinci olur cunku


aynr157372

      reads okumak deil mi olm


Juckle

      Pilaff geldi aklima pilaff yazdım bu sorunları sıklı yapsalaryapsalar daha iyi olur


Hyun_sena

      eats olması gerekli değilmi? daha öncede boys kelimesi karşıma geldiğinde eat yapmıştım bu seferde s takısı koymadığım için yanlış dedi. şuan hangisinin doğru olduğunu bilmiyorum hangisi doğru?


ardadoruk2

      Boys çünkü dünyada bir sürü erkek var


beyza.-

      boy - oğlan, boys - oğlanlar. Boy olduğunda, yani tekil bir şahıs olduğunda s takısı gelir: Boy eats rice. Boys olduğunda, yani çoğul olduğunda fiil direkt olduğu gibi yazılır: Boys eat rice


evvaleslek0

      rice hem pirinç hem pilav demek KutayCANAr


Ahura661945

      The boys eats rice olmuyor mu?


_.-.QUEEN.-._

      •GENİŞ ZAMANDA "HE,SHE,IT "TEN BİRİ ÖZNEYSE

      FİİL -S EKİNİ ALIR.

      ✓IT EATS,HE EATS,SHE EATS...

      •ANCAK" I,YOU,WE,THEY" DE BU DURUM GEÇERLİ

      DEĞİLDİR.

      ✓I EAT,YOU EAT,WE EAT,THEY EAT...

      KISACASI;

      ✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

      ✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

      BOYS:THEY OLARAK SAYILIR.


beydog

      Neden the boys diyemeyiz


EmirKaraas1

      Bazen doğru yaptığım halde saymıyor


ksas265108

      ... Yazdım kabul etti


.mandalin.

      Duo pilavı çok seviyo olmalı her kese her şeye pilav yedirtiyo ᕙ(ಠ ਊ ಠ)ᕗ


KutayCanAr

      Onlar pirinç yemek olur.


FarukMurat1

      1e1 çeviri yaparsan evet ama aslında söylemek istediğimiz oğlanlar pilav yer


Wenom7181

      Cevap Boys eat rice doğrumu


Rabis1230

      Kafam karıştı THE nereye geliyor?


Cansu_89

      Ben bir prensesim


WXdEhaJX

      A şıkkını cihazım algılamıyor, mümkünse b ve c şıklarına koyun


MartianSkyman

      Oğlan kelimesini biz erkekler homoseksüeller için kullanırız.Duolingo ısrarla oğlan deyip duruyor.Sen,o,bu herkes oğlan :)) Çıldırıcam ya :))


Kamilmanli

      Amma çox asandır Ama çok kolay


Kamilmanli

      Nee rice öndemi geliyor?!!


Kamilmanli

      Nnasıl öyrenme bu daha bunu bilmiyonuz kaldı diğerleri?!

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.