A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A testvérem öreg, de én fiatal vagyok."

Fordítás:My sister is old, but I am young.

0
4 éve

7 hozzászólás


rozsa1027

miért nem jo My brother is old but i am young? Miért my brodher is olds...:

4
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Elírás, jelenteni kell.

0
Válasz4 éve

affy

jelentve 2014.05.27-en

0
Válasz4 éve

Edinike

ezt en sem ertem...magyarazat???

0
Válasz4 éve

ClarkAtti

Szintén ez a problémám

0
Válasz4 éve

IstvnDalma1

és a sibling miért nem jó?.....

0
Válasz4 éve

AttilaKinc4

Ez a program hibas. Remelem javitjatok mert ez igy eleg gaz. Torlom is.

0
Válasz4 éve