"Dziewczynki i chłopcy"

Tłumaczenie:The girls and the boys

April 16, 2014

9 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


glonek1

Dlaczego nie może być girls and boys i bez the


uczakKinga

Dlaczego nie wpisujemy przed girls i boys 'a'?


PegasusFG

Przed liczbą mnogą nie wstawiamy a.


ania232

ponieważ a piszemy przed liczbą pojedynczą


andzixx_01

Bo to liczba mnoga ;)


BlaadaPl

Mozna wpisac "the"


PegasusFG

Ona się pyta DLACZEGO, a nie co można.


Grzegorz455878

Super gra kocham ją


JacekSzost3

Dlaczego mam dwa takie same pytania

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.