"Dziewczynki i chłopcy"

Tłumaczenie:The girls and the boys

4 lata temu

10 komentarzy


uczakKinga

Dlaczego nie wpisujemy przed girls i boys 'a'?

4 lata temu

PegasusFG

Przed liczbą mnogą nie wstawiamy a.

4 lata temu

BlaadaPl

Mozna wpisac "the"

4 lata temu

PegasusFG

Ona się pyta DLACZEGO, a nie co można.

4 lata temu

ania232

ponieważ a piszemy przed liczbą pojedynczą

4 lata temu

andzixx_01

Bo to liczba mnoga ;)

3 lata temu

OliwiaFrydryszek

Dlaczego kolejność jest taka ważna?

4 lata temu

maczet

ja pisze the boys and girls

3 lata temu

hasart

The boy and girl

3 lata temu

HenridaWaleczna

lol

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.