Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczynki i chłopcy"

Tłumaczenie:The girls and the boys

0
4 lata temu

10 komentarzy


uczakKinga

Dlaczego nie wpisujemy przed girls i boys 'a'?

1
Odpowiedz3 lata temu

PegasusFG

Przed liczbą mnogą nie wstawiamy a.

6
Odpowiedz3 lata temu

BlaadaPl

Mozna wpisac "the"

0
Odpowiedz3 lata temu

PegasusFG

Ona się pyta DLACZEGO, a nie co można.

0
Odpowiedz3 lata temu

ania232

ponieważ a piszemy przed liczbą pojedynczą

0
Odpowiedz3 lata temu

andzixx_01

Bo to liczba mnoga ;)

0
Odpowiedz3 lata temu

OliwiaFrydryszek

Dlaczego kolejność jest taka ważna?

0
Odpowiedz3 lata temu

maczet

ja pisze the boys and girls

0
Odpowiedz3 lata temu

hasart

The boy and girl

0
Odpowiedz3 lata temu

HenridaWaleczna

lol

0
Odpowiedz2 lata temu