1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dziewczynki i chłopcy"

"Dziewczynki i chłopcy"

Tłumaczenie:The girls and the boys

April 16, 2014

8 komentarzy


uczakKinga

Dlaczego nie wpisujemy przed girls i boys 'a'?


PegasusFG

Przed liczbą mnogą nie wstawiamy a.


ania232

ponieważ a piszemy przed liczbą pojedynczą


andzixx_01

Bo to liczba mnoga ;)


BlaadaPl

Mozna wpisac "the"


PegasusFG

Ona się pyta DLACZEGO, a nie co można.


Aleksandra932265

There is no "these" in the sentence, so answers are wrong. Correct is simply "(the) girls and boys"


glonek1

Dlaczego nie może być girls and boys i bez the

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.