"Kobiety jedzą kanapkę."

Tłumaczenie:The women eat a sandwich.

4 lata temu

18 komentarzy


marcel5000

kobiety nie mogą jeść jednej kanapki

4 lata temu

MrsSprayberry

to samo pomyślałam! :D

3 lata temu

julcias

Ja też

3 lata temu

Yola448704

The women eat sandwiches - Kobiety jedzą kanapki

7 miesięcy temu

Vincogeniusz

A wolisz inaczej?

2 miesiące temu

Jola751602

Dlaczego tu jest "a" sandwich, a przed "rice" nie ma?

3 miesiące temu

KamilWitos
KamilWitos

Dlaczego "eats" mi odrzuciło

2 lata temu

RysiexYT

Bo eats pisze się w trzeciej osobie l.poj.

8 miesięcy temu

Pawe55084

,,Women eat a book''

5 dni temu

marszka

hmmm the women t liczba pojedyncza, a tu sa kobiety...

2 lata temu

MichaelDrago

Tu chyba jest jakis blad systemu

3 lata temu

adamusus

Błond

2 lata temu

majziu
  • Błąd ;)
6 miesięcy temu

jacekpalkowski

dlaczego gdy napisalem [eating] to komputer odrzucil moja odpowiedz.

4 lata temu

Jendrej

Bo nie napisałeś 'are'.

3 lata temu

korbka

Bo odpowiedź brzmi : eat

3 lata temu

Kiroo12

Powinieneś dać odmieniony be i czasownik z ing

4 lata temu

Jamajka2705

bo nie ma czasownika posiłkowego "be" więc to nie jest czas prezent continouse

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.