Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kobiety jedzą kanapkę."

Tłumaczenie:The women eat a sandwich.

4 lata temu

17 komentarzy


marcel5000

kobiety nie mogą jeść jednej kanapki

3 lata temu

MrsSprayberry

to samo pomyślałam! :D

3 lata temu

julcias

Ja też

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

The women eat sandwiches - Kobiety jedzą kanapki

5 miesięcy temu

Vincogeniusz

A wolisz inaczej?

1 miesiąc temu

KamilWitos
KamilWitos

Dlaczego "eats" mi odrzuciło

2 lata temu

RysiexYT

Bo eats pisze się w trzeciej osobie l.poj.

6 miesięcy temu

Jola751602

Dlaczego tu jest "a" sandwich, a przed "rice" nie ma?

1 miesiąc temu

marszka

hmmm the women t liczba pojedyncza, a tu sa kobiety...

2 lata temu

MichaelDrago

Tu chyba jest jakis blad systemu

3 lata temu

adamusus

Błond

1 rok temu

majziu
  • Błąd ;)
4 miesiące temu

jacekpalkowski

dlaczego gdy napisalem [eating] to komputer odrzucil moja odpowiedz.

4 lata temu

Jendrej

Bo nie napisałeś 'are'.

3 lata temu

korbka

Bo odpowiedź brzmi : eat

3 lata temu

Kiroo12

Powinieneś dać odmieniony be i czasownik z ing

4 lata temu

Jamajka2705

bo nie ma czasownika posiłkowego "be" więc to nie jest czas prezent continouse

3 lata temu