"The board has ten members."

Fordítás:A bizottság tíz tagból áll.

April 16, 2014

26 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kitsifetske

Szerintem a committee a bizottsàg...a board inkàbb fedèlzet. Jelenti azt is h bizottsàg,de ha a Duolingo a committee-t tanìtotta meg nekünk,akkor felesleges megkavarni minket most. Persze,kellenek a szinonimàk is,vàlasztèkossàg satöbbi megértem. Csak ez most szerintem itt felesleges volt. Kitartàst duòsok! Peace


AkrkiBrmel

Ugyanezt akartam irni. Egyszer sem jött még elő ez a jelentés.


evairenpinter

Nézz utána alaposabban! Az én szótáram szerint a következő jelentései vannak: testület, tanács, fedélzet, bizottság, tábla, asztal, ...


DnesGyrgy

Egyetértve veled, azért hozzáteszem, hogy egy nagyobb vállalat esetében a "board" az Igazgatóságot jelenti, vagyis a szervezet legfőbb irányítási szervét (a "board of directors" rövidítéseként).
Ja, és el is fogadja: "Az igazgatóságnak tíz tagja van."


zsuzsy13

a board mióta bizottság?


miklos44

A "A bizottság tíz tagú." megoldás miért nem jó?


kogu4

welcome on board


CsabaGeszt

Az nézőpont kérdése,mert lassan is alig érthető,mert ötödikre sem volt tiszta számomra!


Szeber

Ooh te kis naiv! Ebben a világban semmi sincs ingyen. Ez is mint bármely másik app reklámfelületet értékesít. Te meg megnézed. Pénzért csinálják nem szivjoságbol. A board jelentései között 3nappal ezelőtt egy másik leckében még nem szerepelt a bizottság!


fazekas-peter1

Gratulálok igazi "magyarh" vagy, mennyit fizetsz itt, hogy tanulhatsz.


JzsiFekete1

Aki kiskorában tanulja a nyelveket,jobban fogja kivenni a hangzást a nyelvből.Egy szónak több jelentése lehet.


JzsiFekete1

Aki kiskorában tanul nyelveket,jobban kiveszi a hangzást.Egy szónak több jelentése lehet.Lehet húsz-harminc jelentése is.


MartonGeza

Szóval itt tartunk kedves Duoligo-sok. Ezt az üzletről szóló fejezetet olyan valaki állította össze, aki a magyar nyelvet nem nagyon ismeri. A több, azonos értékű fordításból az esetek túlnyomó többségében csak azt az egyet fogadja el, amit éppen megadott. Lehet, hogy elfelejtettétek előre közölni vele, hogy a magyar nyelvben nincs kötelező szórend és hogy ugyanazt a tartalmat többféle módon is le lehet írni? Lehet, hogy az illető azt sem tudja érzékelni, hogy sokszor önmagának is ellentmond az ad hoc fordításai kizárólagossá tételével? Mindenesetre ilyen körülmények között a tanulás, vagy a korábbi tudás felfrissítése ("brush up") nem élvezhető, csak fölösleges bosszúságokat teremt. Ezért EZT A FEJEZETET KIHAGYOM, és kérem, válaszoljatok, mikor lehet folytatnom. Általában is jó amikor reagáltok megjegyzéseinkre, akár úgy is, hogy megírjátok, miért nem helyes, amit annak vélünk. Sajnos ezek a válaszok nagyon sokat késnek és sokszor el is maradnak. Szóval, hozzátok rendbe a "Business" fejezetet!


erzsike430650

szerintem orvendjunk annak, hogy van lehetosegunk ingyen tanulni. ez ugyis csak a kezdet, ennyitol nem megyunk a falnak. en halas vagyok hogy elkezdhettem, es probalom a pozitiv oldalat szemlelni a dolognak. elegedetlenkedni konnyu, ti mit dolgoztok ingyen?


MartonGeza

Az nem minősíti semmilyen munkának a hasznosságát, hogy mennyi pénzt kap érte, aki elvégezte azt a munkát Ingyen is lehet remekműveket alkotni és értéktelen munkáért is lehet rengeteg pénzt kapni. Nézz csak körül! Aki másoknak bármit is tanít, különös felelősséggel tartozik a legnagyobb gondossággal és körültekintéssel végezni munkáját. Akkor is, ha ingyen csinálja.


SaroltaKov3

Igazad van Erzsébet


Katalin5246

TOKELETESEN IGAZAD VAN erzsike43O65O. CSAK HALAVAL TARTOZUNK A DOULINGONAK, HOGY VAN ILYEN LEHETOSEGUNK. HISZ NEM MINDENKI A PENZERT TANUL MEG EGY IDEGEN NYELVET.


Katalin5246

TOELETESEN EGYETERTEK. CSAK HALA ES KOSZONET A DOULINGO CSAPATANAK. BOLDOG UJEVET.


SaroltaKov3

A bizottságnak tíz tagja van!! Mi itt a gubanc???


MartonGeza

A "board" nem egyszerűen "bizottság". A vállalat igazgatótanácsát szokás így nevezni, ahol a meghatározó tulajdoni hányadok birtokosainak képviselői is jelen vannak a legfontosabb döntéseknél.


SaroltaKov3

Attól még ez a verzió is jó!!!!


Katalin5246

EZ MAR UJ VALTOZATA A TANULASI MODSZERNEK. EZ IGY VAN RENDJEN. CSAK MIERT NEM JO, HOGY A__ ''bizottsagnak tiz tagja van''


DnesGyrgy

igazgatósággal elfogadja: "az igazgatóságnak tíz tagja van"


Marika273446

a bizottság nem comittee?


MariaBorbe

A testületnek tíz tagja van.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.