"The board has ten members."

Fordítás:A bizottság tíz tagból áll.

4 éve

15 hozzászólás


zsuzsy13

a board mióta bizottság?

2 éve

kitsifetske

Szerintem a committee a bizottsàg...a board inkàbb fedèlzet. Jelenti azt is h bizottsàg,de ha a Duolingo a committee-t tanìtotta meg nekünk,akkor felesleges megkavarni minket most. Persze,kellenek a szinonimàk is,vàlasztèkossàg satöbbi megértem. Csak ez most szerintem itt felesleges volt. Kitartàst duòsok! Peace

2 éve

ZoltnGyzVa

Makszimálisan egyetértek!

1 éve

miklos44

A "A bizottság tíz tagú." megoldás miért nem jó?

4 éve

kogu4

welcome on board

11 hónapja

CsabaGeszt

Az nézőpont kérdése,mert lassan is alig érthető,mert ötödikre sem volt tiszta számomra!

2 éve

JzsiFekete1

Aki kiskorában tanulja a nyelveket,jobban fogja kivenni a hangzást a nyelvből.Egy szónak több jelentése lehet.

11 hónapja

JzsiFekete1

Aki kiskorában tanul nyelveket,jobban kiveszi a hangzást.Egy szónak több jelentése lehet.Lehet húsz-harminc jelentése is.

11 hónapja

MartonGeza

Szóval itt tartunk kedves Duoligo-sok. Ezt az üzletről szóló fejezetet olyan valaki állította össze, aki a magyar nyelvet nem nagyon ismeri. A több, azonos értékű fordításból az esetek túlnyomó többségében csak azt az egyet fogadja el, amit éppen megadott. Lehet, hogy elfelejtettétek előre közölni vele, hogy a magyar nyelvben nincs kötelező szórend és hogy ugyanazt a tartalmat többféle módon is le lehet írni? Lehet, hogy az illető azt sem tudja érzékelni, hogy sokszor önmagának is ellentmond az ad hoc fordításai kizárólagossá tételével? Mindenesetre ilyen körülmények között a tanulás, vagy a korábbi tudás felfrissítése ("brush up") nem élvezhető, csak fölösleges bosszúságokat teremt. Ezért EZT A FEJEZETET KIHAGYOM, és kérem, válaszoljatok, mikor lehet folytatnom. Általában is jó amikor reagáltok megjegyzéseinkre, akár úgy is, hogy megírjátok, miért nem helyes, amit annak vélünk. Sajnos ezek a válaszok nagyon sokat késnek és sokszor el is maradnak. Szóval, hozzátok rendbe a "Business" fejezetet!

2 hónapja

erzsike430650

szerintem orvendjunk annak, hogy van lehetosegunk ingyen tanulni. ez ugyis csak a kezdet, ennyitol nem megyunk a falnak. en halas vagyok hogy elkezdhettem, es probalom a pozitiv oldalat szemlelni a dolognak. elegedetlenkedni konnyu, ti mit dolgoztok ingyen?

2 hónapja

MartonGeza

Az nem minősíti semmilyen munkának a hasznosságát, hogy mennyi pénzt kap érte, aki elvégezte azt a munkát Ingyen is lehet remekműveket alkotni és értéktelen munkáért is lehet rengeteg pénzt kapni. Nézz csak körül! Aki másoknak bármit is tanít, különös felelősséggel tartozik a legnagyobb gondossággal és körültekintéssel végezni munkáját. Akkor is, ha ingyen csinálja.

2 hónapja

SaroltaKov3

Igazad van Erzsébet

1 hónapja

SaroltaKov3

A bizottságnak tíz tagja van!! Mi itt a gubanc???

1 hónapja

MartonGeza

A "board" nem egyszerűen "bizottság". A vállalat igazgatótanácsát szokás így nevezni, ahol a meghatározó tulajdoni hányadok birtokosainak képviselői is jelen vannak a legfontosabb döntéseknél.

1 hónapja

SaroltaKov3

Attól még ez a verzió is jó!!!!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.