"Theboardhastenmembers."

Fordítás:A bizottság tíz tagból áll.

4 éve

8 hozzászólás


zsuzsy13

a board mióta bizottság?

2 éve

kitsifetske

Szerintem a committee a bizottsàg...a board inkàbb fedèlzet. Jelenti azt is h bizottsàg,de ha a Duolingo a committee-t tanìtotta meg nekünk,akkor felesleges megkavarni minket most. Persze,kellenek a szinonimàk is,vàlasztèkossàg satöbbi megértem. Csak ez most szerintem itt felesleges volt. Kitartàst duòsok! Peace

2 éve

ZoltnGyzVa

Makszimálisan egyetértek!

1 éve

kogu4
kogu4

welcome on board

8 hónapja

miklos44

A "A bizottság tíz tagú." megoldás miért nem jó?

4 éve

CsabaGeszt

Az nézőpont kérdése,mert lassan is alig érthető,mert ötödikre sem volt tiszta számomra!

2 éve

JzsiFekete1

Aki kiskorában tanulja a nyelveket,jobban fogja kivenni a hangzást a nyelvből.Egy szónak több jelentése lehet.

8 hónapja

JzsiFekete1

Aki kiskorában tanul nyelveket,jobban kiveszi a hangzást.Egy szónak több jelentése lehet.Lehet húsz-harminc jelentése is.

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.