1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys like orange juice."

"The boys like orange juice."

Fordítás:A fiúk szeretik a narancslevet.

April 16, 2014

15 hozzászólás


sebaj_tobias

én megpróbáltam a "a fiúk olyanok mint a narancslé"-t és az sem jó :)


kapos

Az "the boys are like orange juice".


BenkPter

A fiúk szeretik a narancslevet. Miért rossz?


MrkA2

Nekem elfogadta


SzabolcsSz566513

a fiúk a narancslevet szeretik hát ez miért nem jó!?


Dorottys

Mert felcserélted a sorrendet, a sorrend fontos


Zozu557

Dorottysnak igaza van. A sorrend nagyon fontos


MajorTiti

Boys. A fiúkat nem fogadta el , mert szerinte a srácok a jó válasz.


GborMolnr937862

A fiúk szeretik a naracslevet. Az én tippem hogy próbáljátok a szórend szerint lefordítani :D


JanosGrenc

rossz a gépihang,akárhogy fülelek


csego1

A narancs dzsusz miert nem jó?


Zozu557

Az nem igazán magyarul van. Már ha érted mire gondolok


Zozu557

A fiúk szeretik a narancs levet. Miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.