A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boys like orange juice."

Fordítás:A fiúk szeretik a narancslevet.

4 éve

9 hozzászólás


sebaj_tobias

én megpróbáltam a "a fiúk olyanok mint a narancslé"-t és az sem jó :)

4 éve

kapos
kapos

Az "the boys are like orange juice".

1 éve

BenkPter

A fiúk szeretik a narancslevet. Miért rossz?

3 éve

MrkA2

Nekem elfogadta

3 éve

vargapter2

Nekem is

3 éve

SzabolcsSz566513

a fiúk a narancslevet szeretik hát ez miért nem jó!?

4 éve

Dorottys

Mert felcserélted a sorrendet, a sorrend fontos

3 éve

MajorTiti

Boys. A fiúkat nem fogadta el , mert szerinte a srácok a jó válasz.

1 éve

JanosGrenc

rossz a gépihang,akárhogy fülelek

3 hónapja