A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boys like orange juice."

Fordítás:A fiúk szeretik a narancslevet.

0
4 éve

35 hozzászólás


BenkPter

A fiúk szeretik a narancslevet. Miért rossz?

8
Válasz13 éve

MrkA2

Nekem elfogadta

2
Válasz3 éve

vargapter2

Nekem is

1
Válasz2 éve

franciska869700

Nekem nem

-1
Válasz2 éve

zsombor44

Igen, az teljeden jó!

-1
Válasz2 éve

zsombor44

*TELJESEN

-1
Válasz2 éve

sebaj_tobias

én megpróbáltam a "a fiúk olyanok mint a narancslé"-t és az sem jó :)

7
Válasz3 éve

kapos
kapos

Az "the boys are like orange juice".

0
Válasz1 éve

SzabolcsSz566513

a fiúk a narancslevet szeretik hát ez miért nem jó!?

4
Válasz4 éve

dorotiiii

Mert felcserélted a sorrendet, a sorrend fontos

0
Válasz3 éve

evike7

En is ezt irtam de nem fogadja el :(

-9
Válasz3 éve

MajorTiti

Boys. A fiúkat nem fogadta el , mert szerinte a srácok a jó válasz.

1
Válasz1 éve

JanosGrenc

rossz a gépihang,akárhogy fülelek

0
Válasz1 hónapja

GborMolnr937862

A fiúk szeretik a naracslevet. Az én tippem hogy próbáljátok a szórend szerint lefordítani :D

-1
Válasz3 éve

MrkvaBalin

Angolul kell beirni

-1
Válasz2 éve

pityesz326669

Hát ez...valami amerika..

-1
Válasz1 éve

Liza661288
-3
Válasz2 éve

lazar320633

:(

-3
Válasz1 éve

mbalazs05

én is azt kérdezem

-3
Válasz1 éve

mbalazs05

shit

-3
Válasz1 éve

jazmuszi2

A fiúk szeretik a narancs dszúzt. Nem nem a narancsdzsúzt szeretik! :D

-4
Válasz3 éve

MarkParkour02

A fiuk szeretik a narancsdzsuszt Nalam ezt elfofadta. De amugy sokszor nem helyes a forditasa az alkalmazasnak..

-4
Válasz3 éve

LeventeAmp

Én azt írtam hogy A fiúk szeretik a narancsitalt Ez miért nem jó? Lehet hogy én tévedek de a narancslé meg a narancsital nem ugyanaz?

-4
Válasz3 éve

kovessy

Drink az ital

1
Válasz2 éve

tunde.nem

A like-t miért vajk-nak ejti?

-4
Válasz2 éve

bpeti56

Már vagy hatodjára dobja ki ugyanabban a menetben... :P

-4
Válasz2 éve