Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My sister is a model."

Μετάφραση:Η αδελφή μου είναι μοντέλο.

πριν από 5 μήνες

2 σχόλια


Konstantin882076

Γιατί το γράμμα d το προφέρετε r. Παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό.

πριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το γράμμα d δεν προφέρεται πάντα ως r, ούτε στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρο r. Απλά τα αγγλικά δεν έχουν απόλυτα καθαρή άρθρωση σε σχέση με άλλες γλώσσες (όπως τα ισπανικά και τα ιταλικά, για παράδειγμα. Τα φωνήεντα και τα περισσότερα από τα σύμφωνα, με εξαίρεση ίσως μερικά, προφέρονται καθαρά).

Σύμφωνα με το βικιλεξικό, η προφορά της λέξης model στις ΗΠΑ είναι 'ˈmɑ.ɾɫ'. Πράγμα που σημαίνει πως, το ο διαβάζεται ελαφρώς σαν a, και το d με το e μαζί (το οποίο e συνήθως δεν ακούγεται καθαρά σε λέξεις που τελειώνουν σε -el, όπως model, bagel, angel, travel, channel. Δοκίμασε να τις προφέρεις με αγγλική προφορά, όπως θα τις άκουγες σε μία ταινία. Συνέχεια θα σου βγαίνει αυτός ο ακαθόριστος ήχος, αντί για e :P) βγάζουν έναν ήχο, ο οποίος μοιάζει με r, από την κίνηση της γλώσσας.

Αυτό το φαινόμενο, παρεμπιπτόντως, ισχύει και στα ελληνικά, αν και εμείς δεν το καταλαβαίνουμε. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αναρωτιούνται γιατί το γράμμα ι διαβάζεται αλλιώς στη λέξη "καλαμάρια" (λες και υπάρχει ένα γ), και αλλιώς στην λέξη "πια" (λες και υπάρχει ένα χ) :) Πράγματα που για εμάς είναι αυτονόητα είναι δυσνόητα για κάποιον που μαθαίνει τα ελληνικά ως ξένη γλώσσα. ^.^

πριν από 5 μήνες