1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe ein Paar Schuhe."

"Ich habe ein Paar Schuhe."

Çeviri:Benim bir çift ayakkabım var.

February 21, 2018

3 Yorum


ozutemizz

Çift anlamında kullanıldığında Paar kelimesinin küçük harfle yazılmasının doğru kabul edilmemesi gerekiyor. "ein paar" ve "ein Paar" farklı anlamlarda.


gkhan62

Mein olmasi gerekmezmi cunku cevap benim bir cift ayakkabim var ama cevap bende bir cift ayakkabi olsa daha mantikli drgilmi


SteffiBookworm

Evet, sanırım her ikisi de doğrudur ve kabul edilmelidir. Rapor edin lütfen.
Ich habe ein Paar Schuhe.
Ich habe mein Paar Schuhe.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.