"Ich habe ein Paar Schuhe."

Çeviri:Benim bir çift ayakkabım var.

February 21, 2018

3 Yorum


gkhan36836

Mein olmasi gerekmezmi cunku cevap benim bir cift ayakkabim var ama cevap bende bir cift ayakkabi olsa daha mantikli drgilmi

February 21, 2018

SteffiBookworm

Evet, sanırım her ikisi de doğrudur ve kabul edilmelidir. Rapor edin lütfen.
Ich habe ein Paar Schuhe.
Ich habe mein paar Schuhe.

February 22, 2018

ozutemizonder

Çift anlamında kullanıldığında Paar kelimesinin küçük harfle yazılmasının doğru kabul edilmemesi gerekiyor. "ein paar" ve "ein Paar" farklı anlamlarda.

September 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.