A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szüksége van egy kabátra."

Fordítás:He needs a coat.

0
4 éve

9 hozzászólás


kawabiker

He needs the coat miert nem jo?

3
Válasz3 éve

LizKiss2

Azért nem jo mert ''the'' coat használtad, és a mondatban ''a'' coat vagyis '' egy'' kabátra van irva.

0
Válasz1 éve

egulyase

miért nem kell a for, mint ra,re

0
Válasz4 éve

Nitram.
Nitram.

Mert a "to need" ige után azonnal a tárgy áll. Ezeket hívjuk tárgyas igéknek.

1
Válasz4 éve

AnikoDibaczi

Szia! A következő link alatt megtalálod a magyarázatot: http://www.viszki.sulinet.hu/tananyagtar/angol/Jekel/nyelvtan/23%20-%20A%20t%C3%A1rgy%20%C3%A9s%20a%20t%C3%A1rgyas%20ig%C3%A9k.pdf Vagy keress rá a következőre interneten, pontosan így: "23 A tárgy és a tárgyas igék"

0
Válasz3 éve

eszter035

Jacket?

0
Válasz3 éve

kremerdia

Jacket

0
Válasz2 éve

Csillmpni7

Jacket miért nem jó?

0
Válasz2 éve

AndrsTth532551

Coat=kabát

0
Válasz1 éve