1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kişisel eşyalar"

"Kişisel eşyalar"

Çeviri:Personal objects

April 16, 2014

12 Yorum


khanthegood

"Personal stuffs" kabul edilmeli diye düşünüyorum. Zira günlük yaşamda da daha çok bu şekilde kulanılıyor.


ekrem.t

benim de ilk aklıma gelen 'stuff' oldu. Belki eşya nın karşılığı olarak ilk sırada gelmiyor ama kabul edilebilir.


BEGMNAZ69

Yanlış zaten ingilizce fakir^


ilkan4

personal items


alleskla

ipucu beni yanılttı...


BEGMNAZ69

Ben personal object yazdım kabul etmedi


Zng363

personal belongings


deniz.gune

Personal things neden yanlış acaba


IsmailCoku2

Personel items yanlis olarak Kabul etti:-)


[aktif olmayan kullanıcı]

    Goods da eşyalar anlamına geliyor. Sistemse sadece kendi kelimelerini destekliyor.


Orhan247412

    İyi de ben aynı verilen personel objects,i kullandım yanlış nerede ?


hazel629837

    Başına the koyduğum için kabul etmedi, burada the neden yok?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.