Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kişisel eşyalar"

Çeviri:Personal objects

4 yıl önce

13 Yorum


khanthegood

"Personal stuffs" kabul edilmeli diye düşünüyorum. Zira günlük yaşamda da daha çok bu şekilde kulanılıyor.

4 yıl önce

ekrem.t

benim de ilk aklıma gelen 'stuff' oldu. Belki eşya nın karşılığı olarak ilk sırada gelmiyor ama kabul edilebilir.

3 yıl önce

sema272

cunku stuffs bu cumlede obje degilde sey yerine geciyor yani personal stuffs anlami kisisel seyler anlamina gelliyor bu yuzdende olmuyor

3 yıl önce

ilkan4

personal items

3 yıl önce

erkan240549

personal belongings

2 yıl önce

alleskla

ipucu beni yanılttı...

1 yıl önce

IsmailCoku2

Personel items yanlis olarak Kabul etti:-)

1 yıl önce

deniz.gune

Personal things neden yanlış acaba

1 yıl önce

ErenVandeH
ErenVandeH

Personal inventories...

2 yıl önce

ayeglafak

Goods da eşyalar anlamına geliyor. Sistemse sadece kendi kelimelerini destekliyor.

1 yıl önce

drisBalta

Personal object neden kabul edilmiyor

1 yıl önce

zynpcan9

Object_S takisi getirmedigin icin kabul edilmemiş...

8 ay önce