1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bazı balıklar uçar."

"Bazı balıklar uçar."

Çeviri:Some fish fly.

April 16, 2014

18 Yorum


Sheetaemin

"Bazı balıklar uçar." Ne kadar güzel bir cümle.


fatih0yanik

Bunu artık eleştirmeyin. Bu etkili bie yöntem. Saçma olmasının sebebi kalıcılık sağlamasındandır.


onurkenancinar

Fish cogul eki almaz mi?


esnmka

Fish zaten coguldur. Bunu tekil yapmak icin a fish ifadesini kullanırız


muken2

sheep,fish vs almaz


ygoksela

evet ben de bunu merak ediyorum.


fatmaunver88-

Fly fiildir fiiller genis zamanda am is are almaz


efecanefe

evet balik ve baliklar ayni yagni fish


Sevcan268758

Some fish flies neden olmuyor? Genis zaman kullanirken balik da it olduguna gore -es takisi kullanmak gerekir.


EminTopcu

Cunku bazi baliklar demis yani cogul bir ifade. Bu yuzden fiil s takisi almaz.


ubydlh

Fishes ile fish is arasında ne gibi fark oluyorda kabul etmedi


cangonen

flyies olması gerekmiyor mu


edipsaln

some of fishes fly olmadı.


HilmiCanat

Birçok balık çeşidinden bahsediliyorsa fishes kullanılıyor.


ugurleef

Ben de merak ediyorum neden flies değil? Some fish derken It olmuyor mu ? He she it s takisi almaz mi


emma.rodrigues19

Welcome to Arizona Dream..


MhmmdQubad2

Nasıl uçuyorlar?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.