"Bazı balıklar uçar."

Çeviri:Some fish fly.

April 16, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

Potterhead721800

"Bazı balıklar uçar." Ne kadar güzel bir cümle.

November 26, 2016

onurkenancinar

Fish cogul eki almaz mi?

April 16, 2014

esranurmka

Fish zaten coguldur. Bunu tekil yapmak icin a fish ifadesini kullanırız

January 29, 2016

muken2

sheep,fish vs almaz

July 27, 2014

ygoksela

evet ben de bunu merak ediyorum.

April 25, 2014

fatmaunver88-

Fly fiildir fiiller genis zamanda am is are almaz

March 13, 2015

efecanefe

evet balik ve baliklar ayni yagni fish

December 27, 2014

ubydllHi.mZoe

Fishes ile fish is arasında ne gibi fark oluyorda kabul etmedi

September 28, 2017

Sevcan268758

Some fish flies neden olmuyor? Genis zaman kullanirken balik da it olduguna gore -es takisi kullanmak gerekir.

December 26, 2015

EminTopcu

Cunku bazi baliklar demis yani cogul bir ifade. Bu yuzden fiil s takisi almaz.

January 23, 2016

cangonen

flyies olması gerekmiyor mu

May 8, 2016

edipsaln

some of fishes fly olmadı.

May 14, 2016

HilmiCanat

Birçok balık çeşidinden bahsediliyorsa fishes kullanılıyor.

July 6, 2016

ugurleef

Ben de merak ediyorum neden flies değil? Some fish derken It olmuyor mu ? He she it s takisi almaz mi

July 28, 2016

ruveyddaa

some fish flys olmaz mı ve ya da some fish to fly olmaz mı

August 22, 2016

hodoras

Some fishes fly olmalı. Burada bazı balık türlerinin ucabildigi anlatiliyor. Tek bir ture ait birden fazla balik icin fish birden fazla ture ait baliklar icin burada olmasi gerektigi gibi fishes kullanmak gerekir.

May 5, 2017

Selmanbgrynk

... in the dream

December 22, 2018

Fly_You_Fools

"Fish" hem çoğul hem de tekildir. Bu yüzden "Some fish fly." ile "Some fish flies." doğrudur ve sayılamaz olduğundan a/an almaz.

January 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.