Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There are ninety chairs."

Çeviri:Doksan tane sandalye var.

4 yıl önce

6 Yorum


Dreulu
Dreulu

Orada doksan sandalye vardır. Nasıl denir farkı nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

there are ninety chairs there

4 yıl önce

bezginkedi

sevety chair in there deseydi orada doksan tane sandalye var denmiş olurdu. Buradaki there varolmak anlamında yanlış bilmiyorsam.

2 yıl önce

kadilar

Selcan hanim there is ile there are arasindaki.fark.nedir soulermisiniz

3 yıl önce

Anonymous-1

Ben cevap vereyim: There is a chair - bir sandalye var There are ninety chairs - doksan sandalye var Yani is - tekilde, are - cogulda her zamanki gibi

3 yıl önce

Izm0086
Izm0086

Doksan koltuk var dedim kabul etmedi..sandalye deseydim kabuldü.

3 yıl önce