1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are ninety chairs."

"There are ninety chairs."

Çeviri:Doksan tane sandalye var.

April 16, 2014

6 Yorum


Dreulu

Orada doksan sandalye vardır. Nasıl denir farkı nedir


Selcen_Ozturk

there are ninety chairs there


kadilar

Selcan hanim there is ile there are arasindaki.fark.nedir soulermisiniz


Anonymous-1

Ben cevap vereyim: There is a chair - bir sandalye var There are ninety chairs - doksan sandalye var Yani is - tekilde, are - cogulda her zamanki gibi


Izm0086

Doksan koltuk var dedim kabul etmedi..sandalye deseydim kabuldü.


bezginkedi

sevety chair in there deseydi orada doksan tane sandalye var denmiş olurdu. Buradaki there varolmak anlamında yanlış bilmiyorsam.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.