"Її книга отримує схвальну рецензію."

Переклад:Her book receives a positive review.

10 місяців тому

5 коментарів


Dmy_S
Dmy_S

чому не можна вжити "gets"?

5 місяців тому

_____httpb860631

поясніть будь ласка для чого тут потрібний артикль -А "her book receives A positive review"

10 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Перше "A" зайве. Й у правильній відповіді від Дуо його нема.

5 місяців тому

_____httpb860631

вибачте, я мав на увазі -А перед positive review

5 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

"Review" - це злічуваний іменник, він вимагає артикля.

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.