"У тебя тихий голос."

Çeviri:Senin sessiz bir sesin var.

February 23, 2018

5 Yorum


AzaDDoctor

Senin sakin bir sesin var. Böyle daha uygun

December 3, 2018

77Murat

Cevap olarak "sessiz sesin var" kabul edilmiş. Türkçede böyle bir cümle yok ya da ben Türkçe bilmiyorum.

February 23, 2018

Altruist_

Sadece aşırı tuhaf bir cümle. Buradaki "sessiz" sıfatı, sesin hiç çıkmaması anlamında değil; az çıkması, yani gürültülü olmaması anlamındadır. Yani cümlenin anlamı "Sesin az çıkıyor." gibi bir şey.

February 23, 2018

77Murat

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Zorlama anlam çıkarmalar oluyor. İdare edeceğiz artık.

February 23, 2018

Nesim55

Senin kısık bir sesin var kulağa daha hoş gelir.

May 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.