"У тебя тихий голос."

Çeviri:Senin sessiz bir sesin var.

February 23, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


AzaDDoctor

Senin sakin bir sesin var. Böyle daha uygun


Nesim55

Senin kısık bir sesin var kulağa daha hoş gelir.


77Murat

Cevap olarak "sessiz sesin var" kabul edilmiş. Türkçede böyle bir cümle yok ya da ben Türkçe bilmiyorum.


meteulku_

Sadece aşırı tuhaf bir cümle. Buradaki "sessiz" sıfatı, sesin hiç çıkmaması anlamında değil; az çıkması, yani gürültülü olmaması anlamındadır. Yani cümlenin anlamı "Sesin az çıkıyor." gibi bir şey.


77Murat

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Zorlama anlam çıkarmalar oluyor. İdare edeceğiz artık.


zehra559044

"Senin sesin sessiz" olmaz mı ?


zargof

Senin sesin boğuk ya da kısık çeviri için daha uygun


DMITRY311194

Senin sessiz sesin var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.