1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У тебя тихий голос."

"У тебя тихий голос."

Çeviri:Senin sessiz bir sesin var.

February 23, 2018

7 Yorum


AzaDDoctor

Senin sakin bir sesin var. Böyle daha uygun


77Murat

Cevap olarak "sessiz sesin var" kabul edilmiş. Türkçede böyle bir cümle yok ya da ben Türkçe bilmiyorum.


meteulku_

Sadece aşırı tuhaf bir cümle. Buradaki "sessiz" sıfatı, sesin hiç çıkmaması anlamında değil; az çıkması, yani gürültülü olmaması anlamındadır. Yani cümlenin anlamı "Sesin az çıkıyor." gibi bir şey.


77Murat

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Zorlama anlam çıkarmalar oluyor. İdare edeceğiz artık.


Nesim55

Senin kısık bir sesin var kulağa daha hoş gelir.


zargof

Senin sesin boğuk ya da kısık çeviri için daha uygun


zehra559044

"Senin sesin sessiz" olmaz mı ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.