"The food is expensive as ever."

Çeviri:Yemek her zamanki gibi pahalı.

April 16, 2014

30 Yorum
Tartışma kilitli.


Velikaraki

ever teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı her zaman Her zaman sigara fiyatları yükseliyor, çok sayıda insan sigara içmeyi bırakmaya çalışıyor. - Every time cigarettes go up in price, many people try to give up smoking. Bütün dehasına rağmen, o her zaman olduğu kadar bilinmiyor. - For all his genius, he is as unknown as ever. şimdiye kadar Küçük ev, şimdiye kadar tıpkı altındaki kadar iyi olmasına rağmen,eski püskü görünmeye başladı. - The small house had come to look shabby, though it was just as good as ever underneath. Kylie Minogue, şimdiye kadar duyduğum en iyi şarkıcıdır! - Kylie Minogue is the best singer I've ever heard! hiç Herkes bir aydır, ve hiç kimseye göstermediği karanlık bir yüzü vardır. - Everyone is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody. Herkesin, hiçbir fark gözetilmeksizin, eşit iş karşılığında eşit ücrete hakkı vardır. - Everyone, without any discrimination, has the right to equal pay for equal work. asla Onu asla tekrar görmek istemiyorum. - I don't ever want to see him again. Ben bir daha seni burada asla görmek istemiyorum. - I never want to see you here ever again! hep Hepinize teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim. - Thank you, everybody. Thank you so much. Çok param vardı ama hepsini harcadım. - I had a lot of money, but spent everything. daima Hiçbir şey daima güvende değildir. - Nothing is ever secure. eğer Eğer her kullanıcı Tatoeba'ya günde yirmi ilave yaparsa, Noel'e kadar bir milyon cümleye ulaşmak mümkün olabilir. - If every user added twenty a day to Tatoeba, it might be possible to reach one million sentences by Christmas. Eğer doğum sancıları insanların dediği kadar acı verseydi, herkesin sadece bir çocuğu olurdu. - If labor pains would hurt so much as people say, everyone would only have one child! herhangi bir zamanda Herhangi bir zamanda Japonya'ya gelirsen, beni görmeye gel. - If you are ever in Japan, come and see me. Herhangi bir zamanda şehre gelirseniz, beni görmeye gelin. - If you ever come to town, come to see me. gelmiş geçmiş O gelmiş geçmiş en cesur askerdir. - He is the bravest soldier that ever lived. O gelmiş geçmiş en tehlikeli adam. - He's the most dangerous man who ever lived. haçansa ever changing daima değişen şu ana kadar Şu ana kadar Muskogee'de bulundu mu? - Ever been to Muskogee? Şu ana kadar hiçbir şey doğru değil. - Nothing is ever right. hayatında Her çocuk, hayatında bir babaya ya da bir baba figürüne ihtiyaç duyar. - Every child needs a father or a father figure in their life. Herkes hayatında yanlış şeyler yapar. - Everyone does wrong things in their lives. daima yanan durmadan ever living ölmez ebedi everand anon arada sırada olabildiğince giderek gitgide z. hiç: Have you ever been to Eyüp? Hiç Eyüp'e gittin mi? ebedi ever more ever burning hiç sönmeyen ever after ondan sonra hiç bir zaman bir kez Ebeveynlerime en az her üç ayda bir kez onları ziyaret edeceğime söz verdim. - I promised my parents I would visit them at least once every three months. Her on beş dakikada bir kez karıştırın. - Stir once every fifteen minutes. şimdiye kadarki


tesla02

Ya abi sen nesin öyle gramerin gelmişini geçmişini ortalığa döküyor sun vallahi


DreamArtemis

Merak ettiğim bir şey var. Bazı cümlelerde kalıp olarak ''as...as ever'' kullanılırken bazılarında ''is/are...as ever'' kullanılıyor (Bu cümledeki gibi). Aradaki farkı çözebilmiş değilim. Yardımcı olabilir misiniz?


podious

"Yemek her zamankinden pahalı." nasıl diyebilirim? more than yapısı mı kullanmalıyım?


Dirilay

"The food is more expensive to ever." Selcen hanım belki cevap verir diye, sadece bir deneme yaptım!


ex_contributor

"The food is more expensive than ever."


B202447_No

As eğer tek başına kullanılırsa gibi anlamını katar fakat sıfatın etrafında kullanılırsa kadar anlamına gelir mesela ✔️as tall as=kadar uzun


yigit353

Her zamanki 'kadar' cevabını kabul etmedi


DilsadeGngr

benimkini de kabul etmedi. like la as in farkını anlatılması gerek.


Aknby

Bende aynı cevabı verdim.


mikail_akbas

As expensive as ever değil de neden is expensive as ever oldugunu net bir şekilde açiklar misiniz lütfen! Ve lütfen herhangi bir sözlukten kopyala yapıştır yapmayın.


Tue_

Buna ben de takıldım..

Daha evvelki örneklerde -her zamanki kadar ilginç derken / as interesting as ever kullanmıştık.

Burada böyle.. "her zamanki gibi" ve "her zamanki kadar" ile ilişkili gibi ama sanki daha mantıklı bir açıklaması olmalı.


aybars.sog

Gibi kelimesini neden kullaniyoruz. Veya kullanmamiz gerektigini nasil bilwcegiz


selocan93

Biraz dikkat ederseniz "as" kelimesini görürsünüz. Üzerine tıklarsanız da "gibi" anlamına geldiğini görürsünüz.


whitegirl5

as ın sadece karşılaştırmalarda kullanıldığını sanıyordum, gibi anlamı kattığını üzerine tıklayınca öğrendim! ı was suprise;)


merkoc

"Yemek pahalı her zaman ki gibi." neden kabul etmedi aynısı değil mi ? Kelime yerleri farklı olsa da aynı anlama çıkmaz mı ?


Velikaraki

as teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı olarak iken kadar dahi için olduğu gibi diği gibi as well as gibi (bağlaç) ki; madem; olduğu gibi, diği gibi, iken, irken; karşın, rağmen; mademki conj. ki karşın veçhile as you were going siz giderken rağmen so as gibi suretle irken madem -diği için -diği gibi so oldugu gibi mademki o veçhile so as to see görecek surette bağ -irken; -dikçe: I nabbed him as he was going out the door. Kapıdan çıkarken yakaladım. He's taking life more seriously as he gets o kadar den dolayı -in kadar (Bilgisayar) türü (Bilgisayar) adı (Bilgisayar) aşağıdaki gibi -irken -dığı için -dikçe de (dahi anlamında) çünkü sırada gibi olduğundan ıf. de: prep.olarak halde olduğum gibi -dıkça (Askeri) analog güvenli; uçak gemisi (analog secure; aviation ship) (isim) gibi ıf.-de: prep.olarak görmek için as kadar This is as good as that ki as iken as (Bilgisayar) yeni türü olan -diğine göre -ken (Bilgisayar) tür (Bilgisayar) yeni değer itibare olabildikçe ki


Bahe324758

as'i bir turlu ogrenemiyorum ya taktik verebilecek var mi ya da özetleyebilecek


zahmetr

"food = gıda" neden kabul edilmiyor?


Cemkalender

Gida veya besin means nutrition.


erkanaltun1

Yemek her zamanki gibi pahalıdır neden yanlıştır


NuviVine

"as ever" kalıp mı?


Glseren397032

Neyi yanlış yaptın


refikatakan

Uygulamanın ilk yıllarında "than" kullanılmış sanırım. Onun tartışmasını yapmışlar. Şu an than yerine "as ever" var.


hayru_nisaaa

Olmuyor kabul etmiyor


SerblentBu1

The sesi hızlı yken a gibi çıkıyor bu yüzden hep yanlış yapıyorum:((((


brahimBaem

Ne çirkin söyleyiş, ne cırtlak bir ses. Hiç anlaşılmıyor.


zulfu97

The food icin neden gıda kelimesini kabul etmiyor?


halil331439

Ben yasliyim kulaklarim


halil331439

Ben yasliyim kulaklarim az duyuyor onun icin cevabi uyduruyorum,93_yasindayim genclerle beni yaristiriyorsun ayrica sorularin 14_den sonra cok zorlasiyor 14 de kadar verdigim cevaplar siliniyor, kusura bakma seni rahatsiz ettim selamlar Halil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.