"Дженни в метро."

Çeviri:Jenny metroda.

February 24, 2018

9 Yorum


irmak41701

Ни дион

May 25, 2018

Majesteleri-Tsar

Rus dilinde yalın olarak " C " harfi olmadığı için bu harfin sesini verebilmek maksadıyla " ДЖ " harfleri birlikte kullanılıyor. Ancak bu örnekte İngilizce ismin yazılışı ile verdiği ses farklı olduğu için rusça karşılığı da o nedenle verdiği sese yönelik bir çeviri yapılmış. Bildiğinizi tahmin ettiğim üzere İngilizce olarak "JENNY" şeklinde yazılan ismin Türkçede verdiği ses karşılığı "Cenni" veya "Cenny" şeklinde telaffuz ediliyor. Bu örnek Rusça öğrenen bir ingiliz için çok yerinde bir telaffuz olabiliyor iken Rusça öğrenen Türkler için yanlış anlamlara sebep olabiliyor. CEM yazmak isteyen bir kişi ile JENNY yazmak isteyen başka bir kişi çıkmaza düşecektir. Çünkü "CEM" yazmak için "Жэм" şeklinde değil; ancak " ДЖЭМ " şeklinde yazmak gerekecek. Bu nedenle verilen örneklerde Türkçe isimler kullanılması önem arz ediyor. Saygılarımla, bilginin ışığıyla aydınlanmak dileğiyle.

January 1, 2019

ELIF_1791

Ana dilim rusça ve yazdıklarınız tamamen doğru. İngilizce üzerinden rusça öğretilen programı olduğu gibi türkçeye çevirmişler hata burdan kaynaklı. Baştan savma yapılmış.

February 8, 2019

zeynep411214

lutfen biri yardimci olabilir mi

February 7, 2019

zeynep411214

rusca klavye niye yapamiyorum

February 7, 2019

Sezai85

Jenni v metro

February 24, 2018

MehmetAlpY2

Jenni v metro 'yu kabul etmiyor

January 4, 2019

Fira771506

Ismi yanliş yazmışsak nolmuş aaa

July 13, 2018

Cengiz137813

Türkçe yazilista kabul etmiyor dogrusu nedir

March 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.